Packad och klar.

Kunde inte sagt det bättre själv! På återseende IRL, alla glada basgalningar.BBQV skrev:
Stort tack till Geddan som styr upp träffarna år efter år och Staffan för att han delar med sig av sina kontakter i branschen! Dessutom förtjänar Micro ett hedersomnämnande, han har med sig allt som vi andra glömt!
Om ingen tar med sig rom lovar jag att äta mer frukost...Geddan skrev:Jag noterar att en del saker av det jag inhandlat, till ex. frukost, går inte åt alls.
Kom gärna med feed-back gällande detta; vad saknade du i matutbudet osv.
Det kunde vara värdefullt för framtiden.
Been there done that!fieldflower skrev:Om ingen tar med sig rom lovar jag att äta mer frukost...Geddan skrev:Jag noterar att en del saker av det jag inhandlat, till ex. frukost, går inte åt alls.
I det här fallet var man ju så nöjd och glad att man fick sova så länge på lördan så man sket i frukosten!Geddan skrev:Jag noterar att en del saker av det jag inhandlat, till ex. frukost, går inte åt alls.
Geddan skrev:Det var Willys som stoltserade med den bean. Jag köpte 2 hinkar tzatziki och en blev kvar, så ytterligare en sås är ju inga probs.
Oki. Den hade missats att plocka fram alltså.blackparkas skrev:Geddan skrev:Det var Willys som stoltserade med den bean. Jag köpte 2 hinkar tzatziki och en blev kvar, så ytterligare en sås är ju inga probs.
Ah! Det fanns MER Tzatziki alltså!
Lika bra kanske att vi inte sprättade den.