Dereborn

Presentera och berätta lite om dig själv
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

dereborn skrev:Jag klev med i Gaston precis när Berns-epoken var slut. (sommaren -93) Det var otroligt häftigt, hur stort som helst på den tiden, ALLA hade sett det på TV, och coverband var en ganska ny o ovanlig företeelse ute på krogarna...Lääääänge sedan....

Vi Har hittills inte haft något "Gastonfritt" år sen dess, men numera är det under 10 gig om året...

Ahhhhhhhhh.. allt faller på plats!! Det är DU som är göken med 4x15 lådan som Micke dillade om!!!! Han sa att den lät Féitt!
HAHAHA ja jag säger då det..
Man är trög som få!
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
SimonAllinger
Nykomling
Inlägg: 8
Blev medlem: tis 08 dec 2009, 11:44
Ort: Botkyrka

Inlägg av SimonAllinger »

Hej johan, såg dig nånstans på forumet och tyckte att hej kan man skriva iaf, imponerande namedropplista. :) man kanske borde bli basist på riktigt.. :P
dereborn

Inlägg av dereborn »

SimonAllinger skrev:Hej johan, såg dig nånstans på forumet och tyckte att hej kan man skriva iaf, imponerande namedropplista. :) man kanske borde bli basist på riktigt.. :P
Tjena Simon! Kul att se dej! Och välkommen till PB, ett kanonställe!
Användarvisningsbild
boris@collinis.com
VIP medlem
Inlägg: 116
Blev medlem: fre 08 maj 2009, 11:48
Ort: Bollnäs

Så nära

Inlägg av boris@collinis.com »

Ett år yngre än mig och bor i Sörfors. Jag är uppvuxen i Matfort körde Matforsbussen för drygt 25 år, spelar då och då på smedjan. Skäms lite att jag inte känner till dig. Min mor och syster med fam bor fortfarande kvar i huvudorten. Känner vi varnadra ännu fast jag bara inte fattar det eller skall vi lära oss känna varandra bara jag kommer hem till byn snart:-)
__________________________________________

Fender Jazzbas-76 marschall 7400+7412/Genz-Bens 12/EBS ProLine 410
Fender Precision Bass Sting Signature 53
dereborn

Re: Så nära

Inlägg av dereborn »

boris@collinis.com skrev:Ett år yngre än mig och bor i Sörfors. Jag är uppvuxen i Matfort körde Matforsbussen för drygt 25 år, spelar då och då på smedjan. Skäms lite att jag inte känner till dig. Min mor och syster med fam bor fortfarande kvar i huvudorten. Känner vi varnadra ännu fast jag bara inte fattar det eller skall vi lära oss känna varandra bara jag kommer hem till byn snart:-)
Jag har bara bott i Sörfors sen april ifjol. Jag är uppvuxen i Bergsjö, bodde 25 år i sthlm, flyttade hem t Bergsjö 2005 o så t Sörfors i fjol.
Så det är kanske inte så konstigt att vi inte känner varann.
Fast nu gör vi det!

Jag känner Daniel Lindblom f.ö.
Och min yngste son bor i Bollnäs! Micke Sollander är hans plastfarsa. Kanske bekant?
Användarvisningsbild
boris@collinis.com
VIP medlem
Inlägg: 116
Blev medlem: fre 08 maj 2009, 11:48
Ort: Bollnäs

Inlägg av boris@collinis.com »

Ja Daniel känner jag väl han spelade i Collinis i 4 år mitt band, vi umgås sporadiskt och vi är båda utbildade kockar. Nej Någon Micke känner jag inte till namn, men hur gammal är din grabb jag jobbar på gymnasieskolan. Och tack det värmer nu känner vi varandra. Hoppas att du trivs i mina gamla hemtrakter, det gjorde jag:-)

Bergsjö jag körde buss där oxå för 24 år sedan:-). Tror att jag har en hum om dig nu, men det tar vi senare. Såg Boppers foton bodde i Hudik slutet opå 80 talet under en 5års perjod. Vi har inte träffats men visst känner du Annika Höglund från Matfors eller är jag fel ute då???
__________________________________________

Fender Jazzbas-76 marschall 7400+7412/Genz-Bens 12/EBS ProLine 410
Fender Precision Bass Sting Signature 53
dereborn

Inlägg av dereborn »

boris@collinis.com skrev:Ja Daniel känner jag väl han spelade i Collinis i 4 år mitt band, vi umgås sporadiskt och vi är båda utbildade kockar. Nej Någon Micke känner jag inte till namn, men hur gammal är din grabb jag jobbar på gymnasieskolan. Och tack det värmer nu känner vi varandra. Hoppas att du trivs i mina gamla hemtrakter, det gjorde jag:-)
Hälsa Daniel från mej!
Min grabb William Gylfe-Dereborn går i ettan på gymnasiet. Fotboll.

"Shoeshine" här på PB bor ju också i Sörfors. Vi har inte träffats än, men det kommer väl...!
dereborn

Inlägg av dereborn »

boris@collinis.com skrev:Ja Daniel känner jag väl han spelade i Collinis i 4 år mitt band, vi umgås sporadiskt och vi är båda utbildade kockar. Nej Någon Micke känner jag inte till namn, men hur gammal är din grabb jag jobbar på gymnasieskolan. Och tack det värmer nu känner vi varandra. Hoppas att du trivs i mina gamla hemtrakter, det gjorde jag:-)

Bergsjö jag körde buss där oxå för 24 år sedan:-). Tror att jag har en hum om dig nu, men det tar vi senare. Såg Boppers foton bodde i Hudik slutet opå 80 talet under en 5års perjod. Vi har inte träffats men visst känner du Annika Höglund från Matfors eller är jag fel ute då???
Annika och jag är Sambos!
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+
Inlägg: 2122
Blev medlem: mån 16 feb 2009, 01:26
Ort: Hässlehåla

Inlägg av Lestrange »

Sambo och sambo. Nu frågade han ju om du känner henne! :lol:
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
dereborn

Inlägg av dereborn »

Lestrange skrev:Sambo och sambo. Nu frågade han ju om du känner henne! :lol:
Visstja. Sorry.
:oops:

Boris: jo, Annika känner jag sen 20 år tillbaka!
SnorLars
Medlem+
Inlägg: 2120
Blev medlem: ons 13 maj 2009, 13:45

Re: Så nära

Inlägg av SnorLars »

dereborn skrev:Och min yngste son bor i Bollnäs!
Vafan!? Dereborn är Parkas farsa!? Hur vridet är inte det!? :shock:
;)
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17245
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

Ha ha ha! Ja jävlar vilken familj! :lol:
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
boris@collinis.com
VIP medlem
Inlägg: 116
Blev medlem: fre 08 maj 2009, 11:48
Ort: Bollnäs

Inlägg av boris@collinis.com »

dereborn skrev:
boris@collinis.com skrev:Ja Daniel känner jag väl han spelade i Collinis i 4 år mitt band, vi umgås sporadiskt och vi är båda utbildade kockar. Nej Någon Micke känner jag inte till namn, men hur gammal är din grabb jag jobbar på gymnasieskolan. Och tack det värmer nu känner vi varandra. Hoppas att du trivs i mina gamla hemtrakter, det gjorde jag:-)
Hälsa Daniel från mej!
Min grabb William Gylfe-Dereborn går i ettan på gymnasiet. Fotboll.

"Shoeshine" här på PB bor ju också i Sörfors. Vi har inte träffats än, men det kommer väl...!
Skall hälsa den gamla "Mora" räven, och du skall hälsa sambon från Håkan Höglund. Shoshine heter oxå Håkan som det ser ut, är han från byn borde jag veta vem det är, om åldern är den rätta:-)
__________________________________________

Fender Jazzbas-76 marschall 7400+7412/Genz-Bens 12/EBS ProLine 410
Fender Precision Bass Sting Signature 53
dereborn

Inlägg av dereborn »

boris@collinis.com skrev:
dereborn skrev:
boris@collinis.com skrev:Ja Daniel känner jag väl han spelade i Collinis i 4 år mitt band, vi umgås sporadiskt och vi är båda utbildade kockar. Nej Någon Micke känner jag inte till namn, men hur gammal är din grabb jag jobbar på gymnasieskolan. Och tack det värmer nu känner vi varandra. Hoppas att du trivs i mina gamla hemtrakter, det gjorde jag:-)
Hälsa Daniel från mej!
Min grabb William Gylfe-Dereborn går i ettan på gymnasiet. Fotboll.

"Shoeshine" här på PB bor ju också i Sörfors. Vi har inte träffats än, men det kommer väl...!
Skall hälsa den gamla "Mora" räven, och du skall hälsa sambon från Håkan Höglund. Shoshine heter oxå Håkan som det ser ut, är han från byn borde jag veta vem det är, om åldern är den rätta:-)
Hon hälsar tillbaka!
Skriv svar