Pianist/Organist!!!

Annonsera efter musiker eller erbjud dina tjänster
calleballe
Medlem
Inlägg: 463
Blev medlem: lör 11 okt 2008, 09:34
Ort: Linköping

Pianist/Organist!!!

Inlägg av calleballe »

Hej hej hallå där alla vänner ute på PB!
Vet att det är fel forum men är det någon som känner någon som vet någon som vill bli musiker påheltid och spela piano/orgel med oss?

Just nu spelar vi in våran debut skiva i sthlm i sammarbete med ett skivbolag som proddat en rad olika artister allt från käna till mindre kända...
Sattsningen är stor och kontakt med promotion bolag är redan i startgroparna.

Lyssna på våra ruffmixar (saknar blås riktigt piano/orgel och stråkar) Endast nivåer är snabbt rattade ingen eq eller effekt är heller pålaggd....
:
http://www.myspace.com/thisissundaymorning¨

Snälla hjälp oss hitta en härlig människa som behärskar piano/orgel!

/Calleballe
//Calle Balle
Tecamp Puma 350, Maruszczyk Elwood 4:a (metallic blue, matching headstock)
MarcusBjorlin
Nykomling
Inlägg: 8
Blev medlem: tis 30 jun 2009, 00:49

Inlägg av MarcusBjorlin »

Tjena Calleballe! :lol:

Jag är främst basist men kan lira en del piano och orgel (tagit piano lektioner vid sidan om basen i 4-5 år). Någon gräns på hur duktig man måste vara :wink: ? Äger dock ingen orgel så om jag ska provspela får ni stå för de -.- , dessutom bor jag i Kristinehamn i Värmland som är några mil till Linköping, men det är upp till dig. (19 år för övrigt)
calleballe
Medlem
Inlägg: 463
Blev medlem: lör 11 okt 2008, 09:34
Ort: Linköping

Inlägg av calleballe »

MarcusBjorlin skrev:Tjena Calleballe! :lol:

Jag är främst basist men kan lira en del piano och orgel (tagit piano lektioner vid sidan om basen i 4-5 år). Någon gräns på hur duktig man måste vara :wink: ? Äger dock ingen orgel så om jag ska provspela får ni stå för de -.- , dessutom bor jag i Kristinehamn i Värmland som är några mil till Linköping, men det är upp till dig. (19 år för övrigt)
Hej!

Såg detta först nu, förlåt men det är redan tillsatt...
Tack ändå :)
//Calle Balle
Tecamp Puma 350, Maruszczyk Elwood 4:a (metallic blue, matching headstock)
Skriv svar