Basist sökes till black metal band (Dalarna)

Annonsera efter musiker eller erbjud dina tjänster
TerraSoul
Nykomling
Inlägg: 7
Blev medlem: lör 15 okt 2011, 18:49

Basist sökes till black metal band (Dalarna)

Inlägg av TerraSoul »

Basist sökes till Possessed Moon. Vi är ett relativt nytt black metal band. I nuläget kör vi mestadels old school black metal covers och repar i Vansbro på helgerna. Vi har förstås ambitioner att utvecklas och är redan klar med vår första låt. I nuläget består vi av mig(gitarr), en slagkraftig trummis och en tjej med förjävla skrik i.

Ingen stor erfarenhet krävs, inga jättesvåra grejer vi kör hittills. Vi är ett gäng som mest vill spela och ha kul helt enkelt. Viktigaste att du trivs med oss, stilen och tycker det är kul att lira med oss.

Om GITARR är ditt huvudinstrument och ändå kan tänka dig spela bas så går det bra också. Vi har både bas och förstärkare. Basen får du i så fall självklart låna.

maila hellre på peter.sandq@gmail.com då jag sällan är inne här.
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Inlägg: 2787
Blev medlem: fre 31 aug 2007, 12:12
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Basist sökes till black metal band (Dalarna)

Inlägg av saft »

Kul! Kolla in Musiker i Dalarna gruppen på Facebook, om du inte redan gjort det vill säga. :)


Sen tänkte jag skriva något spydigt/löjligt/roligt om att du endast könat en av tre medlemmar. Men jag kom inte på något kul att skriva.
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
Användarvisningsbild
olof42
Medlem
Inlägg: 337
Blev medlem: lör 25 apr 2009, 18:29
Ort: Stockholm

Re: Basist sökes till black metal band (Dalarna)

Inlägg av olof42 »

Kvinnliga BM-vokalister är väl ungefär lika frekventa som dylika brandmän :tummenupp: gillar Darkened Nocturn Slaughtercult hårt
Skriv svar