KÖPES:Macbook pro mid 2012

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

KÖPES:Macbook pro mid 2012

Inlägg av GandhiMK2 »

Helst 16 gig minne och 500 gigs ssd.
Ngn som har en och är trött på'n?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
newheartshadow
VIP medlem
Inlägg: 4766
Blev medlem: tor 03 jan 2008, 15:27
Ort: Örebro

Re: KÖPES:Macbook pro mid 2012

Inlägg av newheartshadow »

Har ingen själv men undrar lite vad som är skäligt att ge för en sån?
Går i funderingar på att skaffa nytt inför stundande plugg i höst och vill ha nåt allround och har läst att just den modellen ska vara väldigt bra.
Eller är det vanskligt att köpa en 7 år gammal dator trots uppgraderingar?

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack

Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Re: KÖPES:Macbook pro mid 2012

Inlägg av GandhiMK2 »

Beror på vad som sitter i men om d e en 500gb ssd och 16 mb minne så ca 5 lök kanske.
Vanskligt kan det nog absolut vara men det fina med just den här modellen är att den var den sista i en serie och har inte haft några rejäla problem (vad jag vet!) som tex 2011 som alla jag känner fått byta moderkort på och det är också den sista modellen du med enkelhet kan byta hårddisk ,minnen och tom byga dvd’n emot en hd till utan problem. Och om JAG kan klara det utan att sätta eld på vare sej datorn,rummet eller mej själv så kan fan vilken normalbegåvad person som helst det..;-D

Dock, uppdateringar... min ligger kvar på os10.9. Jag har en disk med 10.11 men jag tycker att datorn jobbar sämre på den.
Att installera 10.14 skulle jag inte göra i första taget. Min upplevelse är att nyare os equals segare dator om den har ngra år på nacken. Rätta mej den som vill.
Samtidigt, om du ska plugga kanske du måste vara kompatibel med diverse nytt och då är det nog bättre att satsa på ngt nyare.
Har du el ngn närstående företag? Isf skulle jag leas’a en ny fr tex permanad.se
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Skriv svar