Ni på basstudio! Delano?

Prata om mickar och elektronik
Användarvisningsbild
Nyrostad
Medlem
Inlägg: 205
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 20:34
Ort: Lund

Ni på basstudio! Delano?

Inlägg av Nyrostad »

Nu är det ju så illa att jag gått och kärat ner mig i de här Delano-jazzmickarna med STORA poler, 9.5 mm eller något sådant. Både deras utseende och ljudbeskrivning låter ju alldeles jättemycket som något jag viiiiilll haaaa :D Ni var listade som återförsäljare, och de verkar ju inte jättebilliga, men ungefär vad rör det sig om för oss dödliga svenskar? Är ju pank för tillfället, som vanligt, men kan vara bra att veta vad som ska sparas till ;)
Music Man Stingray 4| Fender Jaguarbas med Lundgren Vintage Jazz Special | Ampeg SVT-3 Pro/SVT-410HE |
http://www.fullhouseband.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem
Inlägg: 19741
Blev medlem: ons 26 jul 2006, 11:34
Ort: Örebro

Re: Ni på basstudio! Delano?

Inlägg av Geddan »

Nyrostad skrev:Nu är det ju så illa att jag gått och kärat ner mig i de här Delano-jazzmickarna med STORA poler, 9.5 mm eller något sådant. Både deras utseende och ljudbeskrivning låter ju alldeles jättemycket som något jag viiiiilll haaaa :D Ni var listade som återförsäljare, och de verkar ju inte jättebilliga, men ungefär vad rör det sig om för oss dödliga svenskar? Är ju pank för tillfället, som vanligt, men kan vara bra att veta vad som ska sparas till ;)
Jag tror inte att Peter misstycker om du du:ar honom?! :P
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

Det står "Vi på basstudio" på hemsidan så Peter kanske har skaffat bassistent?
men hursomhelst tycker jag allt att ett respektfullt "ni" är tillbörligt i detta sammanhang.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16203
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Re: Ni på basstudio! Delano?

Inlägg av 200071 »

Nyrostad skrev:Nu är det ju så illa att jag gått och kärat ner mig i de här Delano-jazzmickarna med STORA poler, 9.5 mm eller något sådant. Både deras utseende och ljudbeskrivning låter ju alldeles jättemycket som något jag viiiiilll haaaa :D Ni var listade som återförsäljare, och de verkar ju inte jättebilliga, men ungefär vad rör det sig om för oss dödliga svenskar? Är ju pank för tillfället, som vanligt, men kan vara bra att veta vad som ska sparas till ;)
Det var länge sedan någon sa ni till mig :wink: .
Ordinarie listpris 1290 SEK/st. Sedan gäller ju lite Pratabasrabatt....
Användarvisningsbild
Nyrostad
Medlem
Inlägg: 205
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 20:34
Ort: Lund

Inlägg av Nyrostad »

Som ni ser var det ju ett alldeles ypperligt smart drag att skriva "Ni", eftersom det ju inte var fel oavsett vad som gällde ;) Sen att jag öppnade ett helt nytt samtalsämne gjorde ju inte saken sämre :D

Här går man och hoppas på "Jaså, de där gamla jäklarna, de slänger jag bort gratis" ;) Men nej, priset låg väl där nånstans av vad jag förväntat mig - så nu ska bara spargrisen fyllas igen efter utgifter på skor, distpedaler och strängar, så får jag se sen :D

Tack kära DU, 200071 ;)
Music Man Stingray 4| Fender Jaguarbas med Lundgren Vintage Jazz Special | Ampeg SVT-3 Pro/SVT-410HE |
http://www.fullhouseband.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16203
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

:D Min herre är välkommen tillbaka vid för Eder lämpligt tillfälle.
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

http://www.tyda.se


(till knut å grapparna under 45)


:roll:
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16203
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

Liten skrev:www.tyda.se


(till knut å grapparna under 45)


:roll:
:D
Skriv svar