Köpes:Stall

Annonser om kontrabasar och kontrabastillbehör, säljes och köpes
Användarvisningsbild
kmo
Medlem++
Inlägg: 6051
Blev medlem: tor 05 jul 2007, 08:26
Ort: Motala

Köpes:Stall

Inlägg av kmo »

Någon som ligger på ett stall, 3/4?
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.