Bas på Blocket.se

Tips på annonser som ligger utanför forumet. Blocket, Vend och musikaffärer etc.
Användarvisningsbild
Musikanten
Medlem+
Inlägg: 734
Blev medlem: sön 16 sep 2012, 17:23
Ort: Lund

Bas på Blocket.se

Inlägg av Musikanten »

Vad tror ni om denna?
Är det inte dyrt för en uppsliten kopia?
Jag är alltså inte spekulant, tycker bara det verkar konstigt med kommentaren i annonsen.
http://www.blocket.se/helsingborg/J_bas ... =23_10&w=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ingvar -
HirYoshima
Medlem++
Inlägg: 5901
Blev medlem: fre 05 mar 2010, 07:26
Ort: Kumla

Re: Bas på Blocket.se

Inlägg av HirYoshima »

Den är ju värd så mkt som någon vill betala.. men det var lite dåligt med information om vad det är för delar för att jag skulle betala så mkt för den iaf.
- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++
Inlägg: 6287
Blev medlem: sön 13 jan 2008, 01:06
Ort: Lowlands

Re: Bas på Blocket.se

Inlägg av alexon »

HirYoshima skrev:Den är ju värd så mkt som någon vill betala.. men det var lite dåligt med information om vad det är för delar för att jag skulle betala så mkt för den iaf.
Det är trögt på marknaden. I dagsläget tror jag faktiskt att det mesta är värt mindre än någon vill betala.

Basar / Pryttlar/ Grejer
Andreasov
Medlem
Inlägg: 89
Blev medlem: mån 02 jul 2012, 17:41
Ort: Luleå

Re: Bas på Blocket.se

Inlägg av Andreasov »

alexon skrev:
HirYoshima skrev:Den är ju värd så mkt som någon vill betala.. men det var lite dåligt med information om vad det är för delar för att jag skulle betala så mkt för den iaf.
Det är trögt på marknaden. I dagsläget tror jag faktiskt att det mesta är värt mindre än någon vill betala.
Stämmer nog bra. (bägge svaren)


Sen om man vill göra sig lustig över det hela, så kan man ju leka med tanken att han kanske "gjort den till en relic" själv :)
Warwick Thumb NT 5-string '12, Warwick Thumb BO 6-string
Skriv svar