Spelning fredag 23/11 i Skövde (i brist på gigkalendern?)

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem
Inlägg: 5515
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 23:34
Ort: Skövde

Spelning fredag 23/11 i Skövde (i brist på gigkalendern?)

Inlägg av Danne »

Det finns ingen gigkalender här väl?

Tänkte bara lägga ut en blänkare för ev. intresserade forummedlemmar i Skövde med omnejd. Jag spelar på UnderGrounds rockklubbspremiär nu på fredag. Bandet heter The Stiff och vi spelar någon form av retrorock kan man säga. Platsen är Depå.
Bild

Edit: Såg just att det redan finns en gigtråd. :oops:
gäst

Inlägg av gäst »

http://pratabas.se/cal_lite.php
Länk finns på förstasidan också.
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem
Inlägg: 5515
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 23:34
Ort: Skövde

Inlägg av Danne »

Tackar. Jösses vad blind jag måste vara.
Användarvisningsbild
Ahab
Medlem+
Inlägg: 2471
Blev medlem: tor 15 mar 2007, 10:39
Ort: Skövde

Inlägg av Ahab »

Skulle egentligen gå på det, men på Bogrens? 120:-?

Någon form av ideal har man iaf. :?
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem
Inlägg: 5515
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 23:34
Ort: Skövde

Inlägg av Danne »

Jo 120:- kan ju tyckas saftigt, men det är ändå bra att någon etablerad krögare i Skövde äntligen satsar lite på smalare musik och inte bara partycoverband. Depå är nog ganska lagom lokal för rockklubb. Får mig nostalgiskt att tänka på Hertig Johans Källare som var det enda krogstället för ca 15 år sedan som vågade boka lite smalare "originalband". Om detta faller väl ut kommer det nog bli 1-2 ggr i månaden beroende på tillgången på band och en ganska stor spridning av genrer från gång till gång.

Stoppar dina ideal möjligheten att de kan boka er tycker jag det är lite synd men vi tycker ju alla olika.
Användarvisningsbild
Ahab
Medlem+
Inlägg: 2471
Blev medlem: tor 15 mar 2007, 10:39
Ort: Skövde

Inlägg av Ahab »

Danne skrev:Stoppar dina ideal möjligheten att de kan boka er tycker jag det är lite synd men vi tycker ju alla olika.
Haha, nej jag hoppas inte jag hamnar i den situationen. Skulle hellre se att det dyker upp spelningarna på Loke. Lycka till iaf.
Danne skrev:Får mig nostalgiskt att tänka på Hertig Johans Källare som var det enda krogstället för ca 15 år sedan som vågade boka lite smalare "originalband".
Glöm inte att krikelin verkligen var en rockbar en gång.
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem
Inlägg: 5515
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 23:34
Ort: Skövde

Inlägg av Danne »

Ahab skrev:
Danne skrev:Stoppar dina ideal möjligheten att de kan boka er tycker jag det är lite synd men vi tycker ju alla olika.
Haha, nej jag hoppas inte jag hamnar i den situationen. Skulle hellre se att det dyker upp spelningarna på Loke. Lycka till iaf.
Tackar. Ja, Loke är ju finemang men tyvärr har det ju hänt att kapaciteten inte räckt till.
Ahab skrev:
Danne skrev:Får mig nostalgiskt att tänka på Hertig Johans Källare som var det enda krogstället för ca 15 år sedan som vågade boka lite smalare "originalband".
Glöm inte att krikelin verkligen var en rockbar en gång.
Så sant som det var sagt. Det var ju när Krikelin fick serveringstillstånd som "Källarn" fick problem, åtminstone sommartid.
Skriv svar