Blackparkas vs. Makten

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Jag lovar dig. Hade denna diskusson varit face to face, så hade jag inte accepterat dina åsikter heller.


Att attraheras av en person av det andra könet, är väl i dagens samhälle ändå accepterat, hos många, inte alla förstås, men hos många. Även om inte alla tycker det är normalt, så är det knappast många som höjer några ögonbryn för det längre.
Att attraheras av ett barn. En i min värld helt, ska vi kalla det osexuell varelse, och i del flestas hoppas jag, det är något helt annat.

Att jämföra pedofili med homosexualitet är helt absurt.


För övrigt så kan jag inte förstå hur resterande delar av forumet inte reagerar över något som makten överhuvudtaget säger. "Näeh, tig så tröttnar han"
Men uppenbarligen inte.
Han har fått folk lämna GMF, han har fått folk bli mindre aktiva här, hur länge ska han få hålla på?


Nej en idiot är du och en idiot kommer du alltid att förbli med de åsikter du har.

Fire away, skriv, du framställer dig själv som om du vore överallsmäktig. Makten.
Din förbannade sopa.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

blackparkas skrev: För övrigt så kan jag inte förstå hur resterande delar av forumet inte reagerar över något som makten överhuvudtaget säger. "Näeh, tig så tröttnar han"
Ja men det är ju för att han går igång på reaktion, har du inte märkt det? När han kastar ur sig saker som helt uppenbart är formulerade för att provocera så skit i att svara.

Låt honom göra bort sig i fred, helt enkelt.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

bootsy skrev:
blackparkas skrev: För övrigt så kan jag inte förstå hur resterande delar av forumet inte reagerar över något som makten överhuvudtaget säger. "Näeh, tig så tröttnar han"
Ja men det är ju för att han går igång på reaktion, har du inte märkt det? När han kastar ur sig saker som helt uppenbart är formulerade för att provocera så skit i att svara.

Låt honom göra bort sig i fred, helt enkelt.

Javisst, men ska vi bara sitta och tiga?
Ett helt forum? Sitta och hålla käft när en fåntratt kommer och förstör?
Jag är inte gjord på det viset, jag håller inte käft när det finns något jag tycker är fel.

Uppenbarligen så fungerar inte hela denna hållakäftenlösningen så ni kanske kan komme med andra förslag?

Utröstning?
Jag röstar ut mig själv snart.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Inlägg av knedy »

Det är samma mojäng i huvudet som bestämmer om man är heterosexuell, gay, pedofil etc. På så sätt kan man jämföra homosexualitet med pedofili, äsch, vi kan jämföra pedofili med heterosexualitet för att göra det ännu mer spännande. Varför kan man jämföra dom? För att de har med sexuell-attraktion att göra. Är väl inget konstigare än så med det, parkas?

:?
Senast redigerad av knedy den tis 04 sep 2007, 20:59, redigerad totalt 1 gånger.
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

blackparkas skrev:Jag lovar dig. Hade denna diskusson varit face to face, så hade jag inte accepterat dina åsikter heller.
Jag antar att jag inte hade diskuterat något sådant med dig, eftersom jag troligen långt innan dess insett att du inte var en som man kan diskutera med.
Att attraheras av en person av det andra könet, är väl i dagens samhälle ändå accepterat, hos många, inte alla förstås, men hos många. Även om inte alla tycker det är normalt, så är det knappast många som höjer några ögonbryn för det längre.
Att attraheras av ett barn. En i min värld helt, ska vi kalla det osexuell varelse, och i del flestas hoppas jag, det är något helt annat.
Ja, det är något annat. Än sen?
Att jämföra pedofili med homosexualitet är helt absurt.
Varför då? Det rör sig om avvikande sexuella läggningar i båda fall. Att den ena råkar involvera andra vuxna människor som kan besvara åtrån har liksom inte med det att göra.
För övrigt så kan jag inte förstå hur resterande delar av forumet inte reagerar över något som makten överhuvudtaget säger. "Näeh, tig så tröttnar han"
Men uppenbarligen inte.
Han har fått folk lämna GMF, han har fått folk bli mindre aktiva här, hur länge ska han få hålla på?
Du har inte tänkt på att alla andra forummedlemmar kanske inte som du? Om man lämnar ett forum för en enda medlem så är det nog ingen större förlust. Du skulle ju inte skriva mer i den här tråden förresten.
Nej en idiot är du och en idiot kommer du alltid att förbli med de åsikter du har.
Det kan du få tycka. Jag skriver ner det i min stora anteckningsbok för helt ointressanta uttalanden.
Fire away, skriv, du framställer dig själv som om du vore överallsmäktig. Makten.
Din förbannade sopa.
Det vore kul om du kunde motivera dina småaktiga påhopp. Men det kan du inte, eftersom du inte kan erkänna att du tycker som du gör baserat på känslor. Du har inga argument. Ändå framhärdar du att jag är en idiot, trots att jag är den som helt öppet talar om vad jag tänker, och utan problem kan motivera detta.

Sluta skriv i den här tråden om du inte har något att komma med annat än åsikten att jag är en idiot. Jag har förstått att du tycker det, och jag bryr mig inte. Varför jag inte bryr mig får du lista ut själv.

Tillägg:
blackparkas skrev:Uppenbarligen så fungerar inte hela denna hållakäftenlösningen så ni kanske kan komme med andra förslag?

Utröstning?
Jag röstar ut mig själv snart.
Det var en rätt bra lösning tycker jag. Annars kan du börja argumentera istället för att kasta skit. Det är också en lösning. Du beter dig som en grinig unge som bölar utan att veta varför.
Senast redigerad av Makten den tis 04 sep 2007, 21:01, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

knedy skrev:Det är samma mojäng i huvudet som bestämmer om man är heterosexuell, gay, pedofil etc. På så sätt kan man jämföra homosexualitet med pedofili, äsch, vi kan jämföra pedofili med heterosexualitet för att göra det ännu mer spännande. Varför kan man jämföra dom? För att de har med sexuell-attraktion att göra. Är väl inget konstigt med det, parkas?

:?
Nehepp, ok.
Så nu är det jag som är konstig för att jag tycker Pedofili är något sjukt och vedervärdigt?
Vad härligt Knedy. Jag som trodde du var normalt funtad.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Makten skrev:
blackparkas skrev:Jag lovar dig. Hade denna diskusson varit face to face, så hade jag inte accepterat dina åsikter heller.
Jag antar att jag inte hade diskuterat något sådant med dig, eftersom jag troligen långt innan dess insett att du inte var en som man kan diskutera med.
Att attraheras av en person av det andra könet, är väl i dagens samhälle ändå accepterat, hos många, inte alla förstås, men hos många. Även om inte alla tycker det är normalt, så är det knappast många som höjer några ögonbryn för det längre.
Att attraheras av ett barn. En i min värld helt, ska vi kalla det osexuell varelse, och i del flestas hoppas jag, det är något helt annat.
Ja, det är något annat. Än sen?
Att jämföra pedofili med homosexualitet är helt absurt.
Varför då? Det rör sig om avvikande sexuella läggningar i båda fall. Att den ena råkar involvera andra vuxna människor som kan besvara åtrån har liksom inte med det att göra.
För övrigt så kan jag inte förstå hur resterande delar av forumet inte reagerar över något som makten överhuvudtaget säger. "Näeh, tig så tröttnar han"
Men uppenbarligen inte.
Han har fått folk lämna GMF, han har fått folk bli mindre aktiva här, hur länge ska han få hålla på?
Du har inte tänkt på att alla andra forummedlemmar kanske inte som du? Om man lämnar ett forum för en enda medlem så är det nog ingen större förlust. Du skulle ju inte skriva mer i den här tråden förresten.
Nej en idiot är du och en idiot kommer du alltid att förbli med de åsikter du har.
Det kan du få tycka. Jag skriver ner det i min stora anteckningsbok för helt ointressanta uttalanden.
Fire away, skriv, du framställer dig själv som om du vore överallsmäktig. Makten.
Din förbannade sopa.
Det vore kul om du kunde motivera dina småaktiga påhopp. Men det kan du inte, eftersom du inte kan erkänna att du tycker som du gör baserat på känslor. Du har inga argument. Ändå framhärdar du att jag är en idiot, trots att jag är den som helt öppet talar om vad jag tänker, och utan problem kan motivera detta.

Sluta skriv i den här tråden om du inte har något att komma med annat än åsikten att jag är en idiot. Jag har förstått att du tycker det, och jag bryr mig inte. Varför jag inte bryr mig får du lista ut själv.

Tillägg:
blackparkas skrev:Uppenbarligen så fungerar inte hela denna hållakäftenlösningen så ni kanske kan komme med andra förslag?

Utröstning?
Jag röstar ut mig själv snart.
Det var en rätt bra lösning tycker jag. Annars kan du börja argumentera istället för att kasta skit. Det är också en lösning. Du beter dig som en grinig unge som bölar utan att veta varför.




Patetiskt.


För övrigt kan jag informera om att det här är MIN tråd.
Vill du fortsätta snacka pro-pedofili så gör det i någon annan tråd.

Semborg. Lås den här tråden och rensa de 15 senaste sidorna typ.
Senast redigerad av blackparkas den tis 04 sep 2007, 21:09, redigerad totalt 1 gånger.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18436
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

PEDOFILER BORDE SKJUTAS!!!!!!

För er som inte har barn kan ja förstå att ni inte FATTAR detta. Men ni blir också Vuxna ska ni se.. Jo faktiskt du också Makten.
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

blackparkas skrev:
Makten skrev:
blackparkas skrev:Jag lovar dig. Hade denna diskusson varit face to face, så hade jag inte accepterat dina åsikter heller.
Jag antar att jag inte hade diskuterat något sådant med dig, eftersom jag troligen långt innan dess insett att du inte var en som man kan diskutera med.
Att attraheras av en person av det andra könet, är väl i dagens samhälle ändå accepterat, hos många, inte alla förstås, men hos många. Även om inte alla tycker det är normalt, så är det knappast många som höjer några ögonbryn för det längre.
Att attraheras av ett barn. En i min värld helt, ska vi kalla det osexuell varelse, och i del flestas hoppas jag, det är något helt annat.
Ja, det är något annat. Än sen?
Att jämföra pedofili med homosexualitet är helt absurt.
Varför då? Det rör sig om avvikande sexuella läggningar i båda fall. Att den ena råkar involvera andra vuxna människor som kan besvara åtrån har liksom inte med det att göra.
För övrigt så kan jag inte förstå hur resterande delar av forumet inte reagerar över något som makten överhuvudtaget säger. "Näeh, tig så tröttnar han"
Men uppenbarligen inte.
Han har fått folk lämna GMF, han har fått folk bli mindre aktiva här, hur länge ska han få hålla på?
Du har inte tänkt på att alla andra forummedlemmar kanske inte som du? Om man lämnar ett forum för en enda medlem så är det nog ingen större förlust. Du skulle ju inte skriva mer i den här tråden förresten.
Nej en idiot är du och en idiot kommer du alltid att förbli med de åsikter du har.
Det kan du få tycka. Jag skriver ner det i min stora anteckningsbok för helt ointressanta uttalanden.
Fire away, skriv, du framställer dig själv som om du vore överallsmäktig. Makten.
Din förbannade sopa.
Det vore kul om du kunde motivera dina småaktiga påhopp. Men det kan du inte, eftersom du inte kan erkänna att du tycker som du gör baserat på känslor. Du har inga argument. Ändå framhärdar du att jag är en idiot, trots att jag är den som helt öppet talar om vad jag tänker, och utan problem kan motivera detta.

Sluta skriv i den här tråden om du inte har något att komma med annat än åsikten att jag är en idiot. Jag har förstått att du tycker det, och jag bryr mig inte. Varför jag inte bryr mig får du lista ut själv.

Tillägg:
blackparkas skrev:Uppenbarligen så fungerar inte hela denna hållakäftenlösningen så ni kanske kan komme med andra förslag?

Utröstning?
Jag röstar ut mig själv snart.
Det var en rätt bra lösning tycker jag. Annars kan du börja argumentera istället för att kasta skit. Det är också en lösning. Du beter dig som en grinig unge som bölar utan att veta varför.




Patetiskt.
Jag måste bara quota det här för andra läsare, om du plötsligt skulle komma till insikt och radera inlägget. Du har nämligen just bekräftat allt det jag skrev. Grattis.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++
Inlägg: 3100
Blev medlem: ons 01 aug 2007, 22:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Noelredding »

Herregud, kan ni inte vara lite schyssta och låta folk tycka vad dom vill? :roll: Ska vi inte gå och ta fika istället och diskutera vilken plektrumtjocklek det är som ger det optimala ljudet? :)
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

marcbass skrev:PEDOFILER BORDE SKJUTAS!!!!!!

För er som inte har barn kan ja förstå att ni inte FATTAR detta. Men ni blir också Vuxna ska ni se.. Jo faktiskt du också Makten.
Kan du motivera detta? Varför ska en människa skjutas baserat på dennes läggning, utan någon som helst koppling till brott?

Jag antar att du röstar på Nationaldemokraterna eller något annat trevligt fascistparti med tanke på detta uttalande.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

Noelredding skrev:Herregud, kan ni inte vara lite schyssta och låta folk tycka vad dom vill? :roll: Ska vi inte gå och ta fika istället och diskutera vilken plektrumtjocklek det är som ger det optimala ljudet? :)
Gärna det. Lite obehagligt bara att folk här inne tycker att man ska skjuta oskyldiga människor.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Makten skrev: Patetiskt.
Jag måste bara quota det här för andra läsare, om du plötsligt skulle komma till insikt och radera inlägget. Du har nämligen just bekräftat allt det jag skrev. Grattis.[/quote]

Jag har argument så det räcker och blir över. Ett sunt förnuft räcker som argument.
Men just nu är jag så förbannad att det spelar ingen roll.
Du kommer ändå bara fortsätta tugga ditt översittartugg och snacka ditt patetiska snack.


Det du har sagt i frågan är helt oförlåtligt. Det är en skam för mänskligheten.



Semborg!
Lås/rensa!!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

blackparkas skrev:För övrigt kan jag informera om att det här är MIN tråd.
Vill du fortsätta snacka pro-pedofili så gör det i någon annan tråd.

Semborg. Lås den här tråden och rensa de 15 senaste sidorna typ.
Jag visste inte att man kunde starta privata trådar.
blackparkas skrev:Jag har argument så det räcker och blir över. Ett sunt förnuft räcker som argument.
Men just nu är jag så förbannad att det spelar ingen roll.
Du kommer ändå bara fortsätta tugga ditt översittartugg och snacka ditt patetiska snack.
Du borde kanske lugna dig en smula.
Det du har sagt i frågan är helt oförlåtligt. Det är en skam för mänskligheten.
Hur då? Är jag en skam för mänskligheten för att jag försvarar människor som råkat födas med en sexuell läggning som gör att de hatas utan att de begått brott? Jag undrar vem det är som är en skam.
Semborg!
Lås/rensa!!
Det hoppas jag verkligen inte.
Senast redigerad av Makten den tis 04 sep 2007, 21:14, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18436
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

Makten skrev:Kan du motivera detta? Varför ska en människa skjutas baserat på dennes läggning, utan någon som helst koppling till brott?
Utan någon koppling till brott???

HAHAHA

Snacka om att hänga ut sig själv..
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Makten skrev:
Noelredding skrev:Herregud, kan ni inte vara lite schyssta och låta folk tycka vad dom vill? :roll: Ska vi inte gå och ta fika istället och diskutera vilken plektrumtjocklek det är som ger det optimala ljudet? :)
Gärna det. Lite obehagligt bara att folk här inne tycker att man ska skjuta oskyldiga människor.
OSKYLDIGA!!?!?!?!?


Du är helt otroligt!!!!
Är du verkligen sådär dum?????
Hur kan du annars orka med sig själv att spela så korkad?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Noelredding skrev:Herregud, kan ni inte vara lite schyssta och låta folk tycka vad dom vill? :roll: Ska vi inte gå och ta fika istället och diskutera vilken plektrumtjocklek det är som ger det optimala ljudet? :)
Jovisst kan vi det!
Så länge det inte finns människor på forumet som tycker pedofili är ok.
Spela ringen roll om det är utövad el. icke.
DET är en skada, det kommer ni aldrig att kunnna få mig att tycka annorlunda om.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18436
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

MAKTEN, MAKTEN, MAKTEN??
När blev en Pedofil oskyldig??
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

marcbass skrev:Utan någon koppling till brott???

HAHAHA

Snacka om att hänga ut sig själv..
Ja, samma koppling till brott som alla andra sexuella läggningar har.
blackparkas skrev:OSKYLDIGA!!?!?!?!?


Du är helt otroligt!!!!
Är du verkligen sådär dum?????
Hur kan du annars orka med sig själv att spela så korkad?
Kan du förklara vad man är "skyldig" till om man är pedofil?
marcbass skrev:MAKTEN, MAKTEN, MAKTEN??
När blev en Pedofil oskyldig??
Samma dag som du blev det. Dagen när ni föddes. Tills ni begått ett brott är ni oskyldiga. Du och pedofilen, och alla andra.
Senast redigerad av Makten den tis 04 sep 2007, 21:17, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18436
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

Ja tycker du ska förklara vad en Pedofil är i ditt huve Makten.

Eftersom Både jag och Parkas anser dom vara skyldiga..
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Makten skrev:
marcbass skrev:Utan någon koppling till brott???

HAHAHA

Snacka om att hänga ut sig själv..
Ja, samma koppling till brott som alla andra sexuella läggningar har.
blackparkas skrev:OSKYLDIGA!!?!?!?!?


Du är helt otroligt!!!!
Är du verkligen sådär dum?????
Hur kan du annars orka med sig själv att spela så korkad?
Kan du förklara vad man är "skyldig" till om man är pedofil?

Men sluta skäm ut dig själv.
Det är bara du och knedy som verkar dela åsikt i ämnet, snacka med honom istället.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

marcbass skrev:Ja tycker du ska förklara vad en Pedofil är i ditt huve Makten.

Eftersom Både jag och Parkas anser dom vara skyldiga..
Skyldiga till VAD?

Tillägg: En pedofil är en människa som är sexuellt attraherad av icke sexuellt utvecklade människor. Detta är inte ett brott. Det angår ingen utom pedofilen själv.
Senast redigerad av Makten den tis 04 sep 2007, 21:19, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

blackparkas skrev:Men sluta skäm ut dig själv.
Det är bara du och knedy som verkar dela åsikt i ämnet, snacka med honom istället.
Det är du som skämmer ut dig. Du kan ju inte svara på den enklaste frågan i världen.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Makten skrev:
blackparkas skrev:Men sluta skäm ut dig själv.
Det är bara du och knedy som verkar dela åsikt i ämnet, snacka med honom istället.
Det är du som skämmer ut dig. Du kan ju inte svara på den enklaste frågan i världen.
Jag kan svara på vilken fråga fu vill, skillnaden mot dig är att jag väljer att inte svara.
DU svarar på allt och inget, och du tror att du hajar innebörden av det du säger alltid.

Makten skrev:
marcbass skrev:Ja tycker du ska förklara vad en Pedofil är i ditt huve Makten.

Eftersom Både jag och Parkas anser dom vara skyldiga..
Skyldiga till VAD?

Tillägg: En pedofil är en människa som är sexuellt attraherad av icke sexuellt utvecklade människor. Detta är inte ett brott. Det angår ingen utom pedofilen själv.
Men det är ju helt förbannat fel???? Varför kan du inte förstå?
Och hur i helvete kan man INTE tycka det är fel!?
Usch. Jag blir illamående.
Senast redigerad av blackparkas den tis 04 sep 2007, 21:21, redigerad totalt 1 gånger.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18436
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

O i ditt huvud Makten, Vad är en icke sexuellt utvecklad männsika?
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Låst