Nån i Stocholmstrakten som känner till

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

Ale skrev:
bootsy skrev:Miles-kvintetten från 60-talet med Tony Williams, Ron Carter, Wayne Shorter och Herbie Hancock. Tyvärr är ju en återförening helt omöjlig.
Var Vanya Keen med där också?
HAHAHAHA, gjorde en Aleklassiker, svarade på fel tråd!

Nej, Vanya var med senare, under Bitches Brew-eran (vilket ju antyds av namnet...)
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++
Inlägg: 9368
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 15:48
Ort: Lund

Inlägg av Ale »

bootsy skrev:
Ale skrev:
bootsy skrev:Miles-kvintetten från 60-talet med Tony Williams, Ron Carter, Wayne Shorter och Herbie Hancock. Tyvärr är ju en återförening helt omöjlig.
Var Vanya Keen med där också?
HAHAHAHA, gjorde en Aleklassiker, svarade på fel tråd!

Nej, Vanya var med senare, under Bitches Brew-eran (vilket ju antyds av namnet...)
Jaja, det var hon som lirade all percussion, den där snuttefiltstrumman och lite annat tingel tangel.
Fender
Ampeg
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Inte bara "annonser" på Vendolin om henne:

http://www.musikmarknaden.se/annons.lasso?id=68424

Hon måste ha gjort någon riktigt förbannad och det verkar vara en trummis......

http://www.musikhuset.org/~tiger/phpBB2 ... fd8946061e

Det är fler på Musikhusets forum som uttalar sig om henne men trummisen i fråga verkar inte själv vara speciellt omtyckt. Eller nyyanserad/vältalig.......

https://www.musikhuset.org/~tiger/phpBB ... mr+moeller

Man vet aldrig var sanningen ligger i detta men i dagsläget när det finns så lite pengar i musikbranschen är det väldigt lätt att felkalkylera och lova för mycket när det inte finns några marginaler. Och då blir folk snura när man inte kan betala och sen är ryktet igång......

Konsten att vara tydlig i sin dialog med människor är viktigt att lära sig. Jag har åkt på stressymptom och sömnsvårigheter här på sistone så jag har slagit av på takten. Och även avbokat några bokningar i studion då jag känt att jag inte orkat med. Dessa två bokningar som det handlar om hade jag lovat att göra till "kompispris" och skulle egentligen inte tjänat många kronor alls. Och jag har känt att jag inte kunnat säga nej till jobb som ger pengar. Men där har några blivit sura och sagt saker om mig till andra som känns tråkigt. Ibland väljer folk att inte förstå eller ha empati. Även lite besynnerligt när man faktiskt försökt göra folk en tjänst initialt genom att mer eller mindre låta dom spela in gratis. Tråkigt.

Jag har också blivit lurad på pengar för gig genom åren. Det har nog hänt dom flesta här någon gång. Frågan är väl vad man i det läget ska göra både som musiker och artist/uppdragsgivare. Det givna är väl kanske att den som är skyldig pengar ringer upp musikern ifråga och säger som det är. "Sorry, det sket sig. Jag gjorde en felkalkylering. Hur löser vi det här"? Och frågan är vad man som musiker ska göra om man trots påtryckningar aldrig får några pengar. Ska man varna andra via annonser och webforum? Ska man vara mer diskret och förmedla sin kunskap om artisten ifråga via PM eller i privata samtal om någon frågar istället för att svara direkt i en tråd? Hur pass försiktig ska man vara när man uttalar sig? Kan det slå tillbaka på ens eget rykte? Artister/uppdragsgivare har ju också känslor.

//J
Användarvisningsbild
fredrikr
Medlem+
Inlägg: 1098
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 10:05
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av fredrikr »

Det är ju supersvårt och ett tydligt exempel på att pengar både kan fungera som olja och grus i maskineriet. Man får ju göra avvägningar från fall till fall om det är värt att gå ut och varna för en uppdragsgivare. Jag måste ju hålla med Hellboy om att det är viktigt med dialog i sånna här fall, det är säkert lätt att felkalkylera.

Har personen i fråga behandlat en illa eller med uppsåt försökt lura en är det ju en annan sak såklart.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

Kan hålla med om att annonsering och ryktesspridning via forum inte är de trevligaste eller smartaste sätten att hantera denna typ av situation. Rak kommunikation gäller som bästa sätt att lösa meningsskiljaktigheter, från båda håll.
Men eftersom hon enligt ganska samstämmiga uppgifter verkar mer eller mindre ha satt i system att blåsa folk och dessutom reagerar med hot om polisanmälan så tycker jag inte speciellt synd om henne.
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
fredrikr
Medlem+
Inlägg: 1098
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 10:05
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av fredrikr »

Vi får ju dock bara höra en sida av historien, det är ju fullt möjligt att hon arbetat med 40 basister och trummisar innan som varit supernöjda.
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

Hellboy har såklart rätt

MEN...

Ett kontrakt är ett kontrakt, muntligt som skriftligt. Har man blivit lovad pengar så ska man få dom.
Jag har inget emot att spela gratis, om det är ett schysst arrangemang med bra arbetsvillkor. Men då vill jag veta om det innan, det ska inte komma som någon överraskning.

Visst, det är fult att hänga ut andra på internet. Men (jag kan såklart ha fel) här verkar det röra sig om en människa som satt det i system att blåsa folk och allmänt armbåga sig fram på ett fult sätt. Och då tycker jag att en varning är berättigad.

Det fanns ju en tråd som varnade för oseriösa arrangörer och liknande. Samma princip.

Det är ju som med livet i allmänhet. Med vänlighet, ärlighet och trevlig attityd så kommer man långt och slipper få ovänner.
/Linus
Användarvisningsbild
Faliz
Medlem
Inlägg: 92
Blev medlem: tis 20 nov 2007, 22:38
Ort: Kållered

Inlägg av Faliz »

För att göra en förtydligan. Så har jag inte blivit blåst på några pengar eller liknande utan det är isåfall andra som blivit det och skrivit på andra forum eller annonser.
Ingen minns en Fegis

www.myspace.com/therazed
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

Faliz skrev:För att göra en förtydligan. Så har jag inte blivit blåst på några pengar eller liknande utan det är isåfall andra som blivit det och skrivit på andra forum eller annonser.
Japp, vet det. Men det finns ju uppenbarligen dom som har blivit det. Om dom inte inte ljuger såklart. Kan man ju inte veta :roll:
/Linus
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Re: Nån i Stocholmstrakten som känner till

Inlägg av vanya keen »

Faliz skrev:en tjej som heter Vanya Keen??
Har fått förfrågan om att backa upp henne på en turné här på Västkusten.

Men får lite olika signaler och känslor när man pratar med henne om hur seriöst det är.
Sen blir jag lite konfunderad över att hon inte kan hitta nån Basist i Stockholms trakten som kan kompa henne.
Skicka ett mess om ni har någon erfarenhet av henne???
------------------------------------------------------------------------------------
Vanya själv skriver nu:
------------------------------------------------------------------------------------
Efftersom man tydligen ska snacka skit här och peka ut folk så passar jag också på!
Lacki Miliadis trummis i mitt band förra sommaren lade ut annonser på internet om att han ej fått betalt och dessutom skrivit att jag lurar folk.
Han har fått 2000 kronor av mig.För ett studiojobb och rep.
Vi fick klippa och klistra hans trummor e hel dag för det var så otight!
Han är trumlärare.
HAN FÖRSÖKTE DESSUTOM STYRA HELA BANDET FAKTISKT TROTS ATT HAN BARA VAR EN HALVBRA MUSIKER.

Jag har stått på scen sedan jag var 5 så seriös är jag verkligen.
Läs inlägget som är nästan sist om hur vi artister har det ekonomiskt mm det handlar inte om att luras utan överleva.
Det är inte ovanlgt att band/musiker får vänta på pengar när ekonomin inte går ihop vid dyra produktiner.

ALLA ÄR VARMT VÄLKOMNA TILL H62 29.4 NÄR CLUB PULSE HAR PREMIÄR.
DÅ KAN NI PRATA MED MIG SJÄLV ISTÄLLET FÖR OM MIG.
DET VORE TREVLIGARE ELLER HUR???
ELLER SKA JAG LURA ALLA I PUBLIKEN OCH BANDEN PÅ DERAS PENGAR KANSKE???
HUR DUMMA KAN FOLK VAR?!?!?!
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Re: Nån i Stocholmstrakten som känner till

Inlägg av vanya keen »

Faliz skrev:en tjej som heter Vanya Keen??
Har fått förfrågan om att backa upp henne på en turné här på Västkusten.

Men får lite olika signaler och känslor när man pratar med henne om hur seriöst det är.
Sen blir jag lite konfunderad över att hon inte kan hitta nån Basist i Stockholms trakten som kan kompa henne.
Skicka ett mess om ni har någon erfarenhet av henne???
------------------------------------------------------------------------------------
Vanya själv skriver nu:
------------------------------------------------------------------------------------
Efftersom man tydligen ska snacka skit här och peka ut folk så passar jag också på!
Lacki Miliadis trummis i mitt band förra sommaren lade ut annonser på internet om att han ej fått betalt och dessutom skrivit att jag lurar folk.
Han har fått 2000 kronor av mig.För ett studiojobb och rep.
Vi fick klippa och klistra hans trummor e hel dag för det var så otight!
Han är trumlärare.
HAN FÖRSÖKTE DESSUTOM STYRA HELA BANDET FAKTISKT TROTS ATT HAN BARA VAR EN HALVBRA MUSIKER.

Jag har stått på scen sedan jag var 5 så seriös är jag verkligen.
Läs inlägget som är nästan sist om hur vi artister har det ekonomiskt mm det handlar inte om att luras utan överleva.
Det är inte ovanlgt att band/musiker får vänta på pengar när ekonomin inte går ihop vid dyra produktiner.

ALLA ÄR VARMT VÄLKOMNA TILL H62 29.4 NÄR CLUB PULSE HAR PREMIÄR.
DÅ KAN NI PRATA MED MIG SJÄLV ISTÄLLET FÖR OM MIG.
DET VORE TREVLIGARE ELLER HUR???
ELLER SKA JAG LURA ALLA I PUBLIKEN OCH BANDEN PÅ DERAS PENGAR KANSKE???
HUR DUMMA KAN FOLK VAR?!?!?!
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Re: Nån i Stocholmstrakten som känner till

Inlägg av vanya keen »

Faliz skrev:en tjej som heter Vanya Keen??
Har fått förfrågan om att backa upp henne på en turné här på Västkusten.

Men får lite olika signaler och känslor när man pratar med henne om hur seriöst det är.
Sen blir jag lite konfunderad över att hon inte kan hitta nån Basist i Stockholms trakten som kan kompa henne.
Skicka ett mess om ni har någon erfarenhet av henne???
------------------------------------------------------------------------------------
Vanya själv skriver nu:
------------------------------------------------------------------------------------
Efftersom man tydligen ska snacka skit här och peka ut folk så passar jag också på!
Lacki Miliadis trummis i mitt band förra sommaren lade ut annonser på internet om att han ej fått betalt och dessutom skrivit att jag lurar folk.
Han har fått 2000 kronor av mig.För ett studiojobb och rep.
Vi fick klippa och klistra hans trummor e hel dag för det var så otight!
Han är trumlärare.
HAN FÖRSÖKTE DESSUTOM STYRA HELA BANDET FAKTISKT TROTS ATT HAN BARA VAR EN HALVBRA MUSIKER.

Jag har stått på scen sedan jag var 5 så seriös är jag verkligen.
Läs inlägget som är nästan sist om hur vi artister har det ekonomiskt mm det handlar inte om att luras utan överleva.
Det är inte ovanlgt att band/musiker får vänta på pengar när ekonomin inte går ihop vid dyra produktiner.

ALLA ÄR VARMT VÄLKOMNA TILL H62 29.4 NÄR CLUB PULSE HAR PREMIÄR.
DÅ KAN NI PRATA MED MIG SJÄLV ISTÄLLET FÖR OM MIG.
DET VORE TREVLIGARE ELLER HUR???
ELLER SKA JAG LURA ALLA I PUBLIKEN OCH BANDEN PÅ DERAS PENGAR KANSKE???
HUR DUMMA KAN FOLK VAR?!?!?!
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Inlägg av vanya keen »

Punkster skrev:
Faliz skrev:För att göra en förtydligan. Så har jag inte blivit blåst på några pengar eller liknande utan det är isåfall andra som blivit det och skrivit på andra forum eller annonser.
Japp, vet det. Men det finns ju uppenbarligen dom som har blivit det. Om dom inte inte ljuger såklart. Kan man ju inte veta :roll:
JA DE FLESTA LJUGAR . DE SOM SKULLE HA BETALT HAR FÅTT BETALT.
OM DET FORTFARANDE ÄR NGN SÅ SKRIV DET HÄR VETJA DET HAR JU ALLA MED ATT GÖRA ELLER HUR.
TÄNK OM MAN SKREV UT PÅ INTERNET VAD OCH HUR ALLA BETALAR TILL VEM OCH SÅ VIDARE.DET VORE SJUKT.
SKRIVER NUMERA KONTAKT MED DE JAG JOBBAR MED FÖR DET FÖREKOMMER SÅ MYCKET SVARTA PENGAR OCG DET ÄR MUSIKERNA SOM VILL HA SVART.
(SJÄLV JOBBAR JAG IDEELLT I MUSIKBRANCHEN EFTERSOM DET KNAPPT FINNS PENGAR ATT TJÄNA DÄR.
SÄLJER EN DEL SKIVOR IBLAND GENOM EN VÄNINA SOM HJÄLPT MIG I NIO ÅR.)
MUSIKERNA HAR .. INGA PAPPER PÅ ATT DE SKA HA PENGAR.DÅ KAN MAN JU SKRIVA SKIT PÅ INTERNET OCH FÖRSTÖRA ARTISTENS KARRIÄR ISTÄLLET VAD KUL!!!!
MEN I DET LÅNGA LOPPET ÄT DET NOG SIN EGEN KARRIÄR MAN FÖRSTÖR/FÖRSTÖRT.
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Inlägg av vanya keen »

Ale skrev:
bootsy skrev:
Ale skrev:
bootsy skrev:Miles-kvintetten från 60-talet med Tony Williams, Ron Carter, Wayne Shorter och Herbie Hancock. Tyvärr är ju en återförening helt omöjlig.
Var Vanya Keen med där också?
HAHAHAHA, gjorde en Aleklassiker, svarade på fel tråd!

Nej, Vanya var med senare, under Bitches Brew-eran (vilket ju antyds av namnet...)
Jaja, det var hon som lirade all percussion, den där snuttefiltstrumman

JAG ÄR LÅTSKRIVARE SÅNGERSKA TRUMMIS OCH PIANIST.HAR ALDRIG VARIT MED I DET BAND NI TALAR OM.
MVH!
VANYA
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Inlägg av vanya keen »

Ale skrev:
bootsy skrev:
Ale skrev:
bootsy skrev:Miles-kvintetten från 60-talet med Tony Williams, Ron Carter, Wayne Shorter och Herbie Hancock. Tyvärr är ju en återförening helt omöjlig.
Var Vanya Keen med där också?
HAHAHAHA, gjorde en Aleklassiker, svarade på fel tråd!

Nej, Vanya var med senare, under Bitches Brew-eran (vilket ju antyds av namnet...)
Jaja, det var hon som lirade all percussion, den där snuttefiltstrumman

JAG ÄR LÅTSKRIVARE SÅNGERSKA TRUMMIS OCH PIANIST.HAR ALDRIG VARIT MED I DET BAND NI TALAR OM.
MVH!
VANYA
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Inlägg av vanya keen »

Punkster skrev:Hellboy har såklart rätt

MEN...

Ett kontrakt är ett kontrakt, muntligt som skriftligt. Har man blivit lovad pengar så ska man få dom.
Jag har inget emot att spela gratis, om det är ett schysst arrangemang med bra arbetsvillkor. Men då vill jag veta om det innan, det ska inte komma som någon överraskning.

Visst, det är fult att hänga ut andra på internet. Men (jag kan såklart ha fel) här verkar det röra sig om en människa som satt det i system att blåsa folk och allmänt armbåga sig fram på ett fult sätt. Och då tycker jag att en varning är berättigad.

Det fanns ju en tråd som varnade för oseriösa arrangörer och liknande. Samma princip.

Det är ju som med livet i allmänhet. Med vänlighet, ärlighet och trevlig attityd så kommer man långt och slipper få ovänner.
TILL DIG SOM SKRIVER OM MIG!
JAG HAR TACK OCH LOV MER VÄNNER ÄN OVÄNNER MEN DE BEFATTAR SIG INTE MED OSERIÖSA BASPRATARE.
VANYA KEEN!!!STHLM 20/3
GLAD OCH LYCKLIG!PREMIÄR FÖR CLUB PULSE 29.4
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Inlägg av vanya keen »

Faliz skrev:För att göra en förtydligan. Så har jag inte blivit blåst på några pengar eller liknande utan det är isåfall andra som blivit det och skrivit på andra forum eller annonser.
POLISANMÄLAN ÄR GJORD !!!
EJ FÖR ATT TJÄNA PENGAR UTAN FÖR ATT FÅ UPPRÄTTELSE!
VANYA
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Inlägg av vanya keen »

fredrikr skrev:Vi får ju dock bara höra en sida av historien, det är ju fullt möjligt att hon arbetat med 40 basister och trummisar innan som varit supernöjda.
JA DET HAR JAG SEDAN JAG VAR 5 I USA MEST.
DET VAR EN TRUMMIS JAG VAR SKYLDIG 1200.HAN VAR OSERIÖS. VILLE BARA VARA MED FÖR PENGARNAS SKULL INTE FÖR DET KONSTNÄRLIGA.

TACK FÖR SUPPORTEN DU ÄR KLOK!!!!!!!!
OM JAG LURAT ALLA MUSIKER JAG JOBBAT MED OCH SATT DET I SYSTEM HUR KOMMER DET SIG DÅ ATT JAG FORTFARANDE SPELAR IN SKIVOR TURNERAR MM.DÅ BORDE JU VARNINGEN KOMMIT TIDIGARE.
JAG VAR SOM SAGT 5 NÄR DET BÖRJADE OCH ÄR 38 NU.
FOKK GILLAR ATT SMURSKASTA ANDRA MEST FÖR ATT DE MÅR SÅ DÅLIGT SJÄLVA.
KRAMAR!
VANYA http://WWW.MYSPACE.COM/UNITEDSTARPRODUCTIONS
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

Hej Vanya! Kul att du har hittat hit!

Om jag har skrivit något som som inte stämmer eller om du känner dig kränkt så får jag såklart be om ursäkt. Det är ju inte min mening att göra mig ovän med folk. Som jag skrev, med ovänner kommer man inte långt.

Men här diskuterar vi ju saker, bra som dåliga. Kontroversiella eller inte. Om det vi pratar om inte stämmer så tycker jag att det är bra att du påpekar det.

Ha det gott och lycka till med klubb-premiären!

/Linus aka Punkster
/Linus
Användarvisningsbild
Sartic
Medlem+
Inlägg: 732
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 04:02
Ort: Järfälla

Inlägg av Sartic »

VARFÖR MÅSTE DU SKRIKA? Jag bryr mig inte om vad som har hänt tidigare, men jag tycker inte om dig nu för att du skriver allt med stora bokstäver. Extremt irriterande.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

vanya keen skrev:
Ale skrev:
bootsy skrev:
Ale skrev:
bootsy skrev:Miles-kvintetten från 60-talet med Tony Williams, Ron Carter, Wayne Shorter och Herbie Hancock. Tyvärr är ju en återförening helt omöjlig.
Var Vanya Keen med där också?
HAHAHAHA, gjorde en Aleklassiker, svarade på fel tråd!

Nej, Vanya var med senare, under Bitches Brew-eran (vilket ju antyds av namnet...)
Jaja, det var hon som lirade all percussion, den där snuttefiltstrumman

JAG ÄR LÅTSKRIVARE SÅNGERSKA TRUMMIS OCH PIANIST.HAR ALDRIG VARIT MED I DET BAND NI TALAR OM.
MVH!
VANYA
Ah, jag måste missuppfattat. Sorry!
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37749
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

:shock:
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
kmo
Medlem++
Inlägg: 6050
Blev medlem: tor 05 jul 2007, 08:26
Ort: Motala

Inlägg av kmo »

Ring Miles och fråga så vi får veta!! Jag läser just hans biografi, ska fråga ikväll..
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Inlägg av vanya keen »

Punkster skrev:Hej Vanya! Kul att du har hittat hit!

Om jag har skrivit något som som inte stämmer eller om du känner dig kränkt så får jag såklart be om ursäkt. Det är ju inte min mening att göra mig ovän med folk. Som jag skrev, med ovänner kommer man inte långt.

Men här diskuterar vi ju saker, bra som dåliga. Kontroversiella eller inte. Om det vi pratar om inte stämmer så tycker jag att det är bra att du påpekar det.

Ha det gott och lycka till med klubb-premiären!

/Linus aka Punkster
Är det inte bas/basspel ni ska diskutera.Inte om man är skyldig någon pengar eller inte .Det kan ju kronofogden säkert avgöra . Men inte när många musiker jobbar svart!
NI SOM ÄR MUSIKER SJÄLVA FATTAR NI INGENTING FORTFARANDE?????
Vanya
vanya keen
Medlem
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 20 mar 2009, 04:33

Inlägg av vanya keen »

Sartic skrev:VARFÖR MÅSTE DU SKRIKA? Jag bryr mig inte om vad som har hänt tidigare, men jag tycker inte om dig nu för att du skriver allt med stora bokstäver. Extremt irriterande.
Det går fortare.Har ej tid med irriterade människor.Spelar in mitt album istället !
Miss Keen/United Star Records
Skriv svar