Nån i Stocholmstrakten som känner till

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

f-bass skrev:
vanya keen skrev:






Jag har musiker. Har haft sedan 5 årrs ålder tills dag när jag är 38.
De står faktiskt på kö-wwww.myspace.com/unitedstarproductions
Vad kan wwwW stå för? World wide worthless web eller vad ska man gissa på?
Att hon är i 5 årrrrrrrs åldern?
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25650
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

Roland skrev:
f-bass skrev:
vanya keen skrev:






Jag har musiker. Har haft sedan 5 årrs ålder tills dag när jag är 38.
De står faktiskt på kö-wwww.myspace.com/unitedstarproductions
Vad kan wwwW stå för? World wide worthless web eller vad ska man gissa på?
Att hon är i 5 årrrrrrrs åldern?
Nä, jag tror att det står för "Vanja Keen Fan Club".
Lite bakåfram och fel bara, men det är väl inte så fel kanske...:wink:
Medlem i PB50+
SnorLars
Medlem+
Inlägg: 2120
Blev medlem: ons 13 maj 2009, 13:45

Inlägg av SnorLars »

Hade vägarna förbi denna tråd. :vinkar:
Vad gör ni för roligt här dårå?
Välkommen till mellanmjölkens forum. Här silar vi mygg och sväljer kameler. :lol:
MrSleaze
Nykomling
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 19 jun 2009, 17:38

Inlägg av MrSleaze »

Det blir den första tråden jag svarar på på forumet, tro inte att jag reggade mig för den sakens skull iaf :-)

Har haft lite kontakt med Vanya den senaste tiden så jag tyckte den här tråden verkar ju för jäkla passande... :twisted:

För det första... vet inte om jag ska skratta eller gråta... Hon kallar sig själv seriös.. "Hållit på sen jag var 5 så seriös är jag nog"... En seriös tjej som anlitar 15-åringar vet jag inte om jag vill kalla seriöst... aja, skitsamma.. :-)


Visste ni att Vanya arrangerar en festival i augusti? :D Hon gör en jäkla massa reklam för den på sin myspace, många av banden som tydligen är bokade vet inte ens om det själva och inga av dom banden som faktiskt är "bokade" har inte ens fått sina kontrakt påskrivna av Vanya än trots att det var evigheter sen banden fick kontrakten skickade till sig? :-)

Vanya har frågat mig på Facebook om jag ville hjälpa henne med festivalen och ja för tusan, det kan ju vara kul att fixa med en festival. Hon skrev också i samma inlägg att Slutsålt.se har hoppat av projektet... Det verkar ju onekligen konstigt så jag kontaktade dom och fråga varför... Blir ni chockade om jag talar om att hon har en budget på 0 kr och alla band vill ha förskottsbetalning? Så Slutsålt hoppa av pga att hon inte kunde betala den skitsumman som dom ville ha för att sälja hennes biljetter...

Nu funderar också Huddinge Kommun på att hoppa av projektet även om hon lyckas hosta upp dom pengarna som krävs för att hyra parken efter att jag har kontaktar dom några gånger angående henne och hennes festival... :-)

Jag frågade Vanya varför Slutsålt hoppat av nu när jag själv vet varför för att se vad hon svara... :-) "Vet inte, men vi ska använda Ticnet, dom vill ha 20.000 av 'oss'". Och det ska hon ha råd med om hon inte ens kan pynta Slutsålt som ville ha en BETYDLIGT mindre summa? :D Där försökte hon även få med mig på ett hörn att betala Ticnet om jag ska tolka hennes inlägg rätt... Kiss My Popcorn machine plz....
Jag konfrontera Vanya med att tala om vad jag visste och hennes svar blev "Lägg dig inte i min festival, jag vill inte ha dig där".... ett dygn innan fråga hon om jag ville jobba åt henne... nice :) Jag konfronterade henne med att skriva i hennes gästbok på fb så att alla hennes vänner fick se vad som stod och ja... några har hunnit se inlägget innan hon tog bort både mig och inlägget från sin facebook... dom banden funderar starkt på att hoppa av.

Verkar dock vara förvånansvärt några som vet om den här Vanya och vad hon egentligen sysslar med. Borde man inte veta om henne om hon har hållit på sen hon var 5, och nu "endast jobbar med proffsen" (som den där 15-åringen då eller?)

Det är lite kul att hon hotar folk med polisanmälningar hit & dit utan någon grund alls... Förtal är väl endast förtal om det ni säger är osanning eller? :)

Var nån som skrev nåt att nånstans i sverige finns en man med en stor håv som vill komma åt Keen... Jag råkar ha hennes nya nummer om det är någon som vill göra ett nytt försök att få tillbaka sina pengar.
Oberg
Medlem
Inlägg: 448
Blev medlem: lör 14 jul 2007, 13:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Oberg »

bara kolla på hennes myspace. verkar ju jävligt seriöst.
Basar: Hotwire Vintage 5
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

Bump!
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
aleklint
Medlem+
Inlägg: 1024
Blev medlem: sön 05 aug 2007, 13:11
Ort: Stockholm

Inlägg av aleklint »

bootsy skrev:Bump!
+1 :D
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Roland skrev:Är det fortfarande någon som tror att världen skulle vara bättre om den styrdes av kvinnor???
Ja, jag:

http://www.newsmill.se/artikel/2009/07/ ... matriarkat

fast det är ju möjligt att den där Vanya Keen och så några i ledningen för kvinnojourerna Rox och en handfull till är undantag som bekräftar regeln.

/Mats D
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem
Inlägg: 15436
Blev medlem: tis 08 maj 2007, 11:18
Ort: Göteborg

Inlägg av Cuba »

vanya keen skrev:
fredrikr skrev:Vi får ju dock bara höra en sida av historien, det är ju fullt möjligt att hon arbetat med 40 basister och trummisar innan som varit supernöjda.
JA DET HAR JAG SEDAN JAG VAR 5 I USA MEST.
DET VAR EN TRUMMIS JAG VAR SKYLDIG 1200.HAN VAR OSERIÖS. VILLE BARA VARA MED FÖR PENGARNAS SKULL INTE FÖR DET KONSTNÄRLIGA....
:shock: :shock:

åw maj gad, jag känner igen det där. :shock:

Hur som helst så måste den här upp på klassikerlistan eller?
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37749
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

MrSleaze skrev:Det blir den första tråden jag svarar på på forumet, tro inte att jag reggade mig för den sakens skull iaf :-)

Har haft lite kontakt med Vanya den senaste tiden så jag tyckte den här tråden verkar ju för jäkla passande... :twisted:

För det första... vet inte om jag ska skratta eller gråta... Hon kallar sig själv seriös.. "Hållit på sen jag var 5 så seriös är jag nog"... En seriös tjej som anlitar 15-åringar vet jag inte om jag vill kalla seriöst... aja, skitsamma.. :-)


Visste ni att Vanya arrangerar en festival i augusti? :D Hon gör en jäkla massa reklam för den på sin myspace, många av banden som tydligen är bokade vet inte ens om det själva och inga av dom banden som faktiskt är "bokade" har inte ens fått sina kontrakt påskrivna av Vanya än trots att det var evigheter sen banden fick kontrakten skickade till sig? :-)

Vanya har frågat mig på Facebook om jag ville hjälpa henne med festivalen och ja för tusan, det kan ju vara kul att fixa med en festival. Hon skrev också i samma inlägg att Slutsålt.se har hoppat av projektet... Det verkar ju onekligen konstigt så jag kontaktade dom och fråga varför... Blir ni chockade om jag talar om att hon har en budget på 0 kr och alla band vill ha förskottsbetalning? Så Slutsålt hoppa av pga att hon inte kunde betala den skitsumman som dom ville ha för att sälja hennes biljetter...

Nu funderar också Huddinge Kommun på att hoppa av projektet även om hon lyckas hosta upp dom pengarna som krävs för att hyra parken efter att jag har kontaktar dom några gånger angående henne och hennes festival... :-)

Jag frågade Vanya varför Slutsålt hoppat av nu när jag själv vet varför för att se vad hon svara... :-) "Vet inte, men vi ska använda Ticnet, dom vill ha 20.000 av 'oss'". Och det ska hon ha råd med om hon inte ens kan pynta Slutsålt som ville ha en BETYDLIGT mindre summa? :D Där försökte hon även få med mig på ett hörn att betala Ticnet om jag ska tolka hennes inlägg rätt... Kiss My Popcorn machine plz....
Jag konfrontera Vanya med att tala om vad jag visste och hennes svar blev "Lägg dig inte i min festival, jag vill inte ha dig där".... ett dygn innan fråga hon om jag ville jobba åt henne... nice :) Jag konfronterade henne med att skriva i hennes gästbok på fb så att alla hennes vänner fick se vad som stod och ja... några har hunnit se inlägget innan hon tog bort både mig och inlägget från sin facebook... dom banden funderar starkt på att hoppa av.

Verkar dock vara förvånansvärt några som vet om den här Vanya och vad hon egentligen sysslar med. Borde man inte veta om henne om hon har hållit på sen hon var 5, och nu "endast jobbar med proffsen" (som den där 15-åringen då eller?)

Det är lite kul att hon hotar folk med polisanmälningar hit & dit utan någon grund alls... Förtal är väl endast förtal om det ni säger är osanning eller? :)

Var nån som skrev nåt att nånstans i sverige finns en man med en stor håv som vill komma åt Keen... Jag råkar ha hennes nya nummer om det är någon som vill göra ett nytt försök att få tillbaka sina pengar.
Postad 19 juni 2009!
Antal inlägg hittills: 1 :lol:
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem
Inlägg: 15436
Blev medlem: tis 08 maj 2007, 11:18
Ort: Göteborg

Inlägg av Cuba »

vanya keen skrev:jA DE SOM FÖRTALAR HA,NAR TILL SLUT I RÄTTEN OCH FÅR BETALA MASSOR ATT SÄGA PÅ NÄTET OFFENTLIGT ATT NGN HAR EN SKRUV LÖS DET KOMMER STÅ PERSONEN DYRT.

NI KAN JU INTE ENS SKRIVA PÅ OCH POSTA KONTRAKT NI HAR BLÅST MIG NI I REDLIGHR LURAT MIG ATT TA HIT PRETTY BOY FLOYD DE SÅLDE 30 BILJETTER DU SDADE ATT MINST 200 300 SKULLE VILJA SE DOM FRÅN HELA SBERIGE.

NI ÄR ANMÄKLDA FÖR FÖRTAL NI GÅR UT MED NAMN PÅ MIG OCJ MITT FÖRETAG DET KOMMER ST ER DYRT ALDRIG TJÄNAT EN KRON TALAR INTE ILLA OM BAND JAG BOKAR JAG GÖR ALLT SOM GÅR FÖR ATT OSIGNADE BAND SKA FÅ SPELA ÄR SKYLDIG 2 BAND PENGAR DET ÄR INTE ATT BLÅSA BAND UTAN DET KOM EJ FOLK TILL SPELNINGEN. DET ÄR DE SOM INTE HAR FANS.
Aha!
Användarvisningsbild
mackan
Medlem+
Inlägg: 1610
Blev medlem: tor 28 aug 2008, 08:19
Ort: Södertälje

Inlägg av mackan »

Cuba skrev:
vanya keen skrev:jA DE SOM FÖRTALAR HA,NAR TILL SLUT I RÄTTEN OCH FÅR BETALA MASSOR ATT SÄGA PÅ NÄTET OFFENTLIGT ATT NGN HAR EN SKRUV LÖS DET KOMMER STÅ PERSONEN DYRT.

NI KAN JU INTE ENS SKRIVA PÅ OCH POSTA KONTRAKT NI HAR BLÅST MIG NI I REDLIGHR LURAT MIG ATT TA HIT PRETTY BOY FLOYD DE SÅLDE 30 BILJETTER DU SDADE ATT MINST 200 300 SKULLE VILJA SE DOM FRÅN HELA SBERIGE.

NI ÄR ANMÄKLDA FÖR FÖRTAL NI GÅR UT MED NAMN PÅ MIG OCJ MITT FÖRETAG DET KOMMER ST ER DYRT ALDRIG TJÄNAT EN KRON TALAR INTE ILLA OM BAND JAG BOKAR JAG GÖR ALLT SOM GÅR FÖR ATT OSIGNADE BAND SKA FÅ SPELA ÄR SKYLDIG 2 BAND PENGAR DET ÄR INTE ATT BLÅSA BAND UTAN DET KOM EJ FOLK TILL SPELNINGEN. DET ÄR DE SOM INTE HAR FANS.
Aha!
:lol:
Användarvisningsbild
EmilBygde
Medlem+
Inlägg: 659
Blev medlem: tis 29 aug 2006, 00:53

Inlägg av EmilBygde »

hittade också hennes svar på BDB... hon måste börja käka sina piller ordentligt...
Användarvisningsbild
Sunken
Medlem++
Inlägg: 3502
Blev medlem: mån 28 aug 2006, 09:48
Ort: Stockholm, Solna
Kontakt:

Inlägg av Sunken »

Ngn har en skruv lös. :shock:
Användarvisningsbild
aleklint
Medlem+
Inlägg: 1024
Blev medlem: sön 05 aug 2007, 13:11
Ort: Stockholm

Inlägg av aleklint »

Cuba skrev:
vanya keen skrev:jA DE SOM FÖRTALAR HA,NAR TILL SLUT I RÄTTEN OCH FÅR BETALA MASSOR ATT SÄGA PÅ NÄTET OFFENTLIGT ATT NGN HAR EN SKRUV LÖS DET KOMMER STÅ PERSONEN DYRT.

NI KAN JU INTE ENS SKRIVA PÅ OCH POSTA KONTRAKT NI HAR BLÅST MIG NI I REDLIGHR LURAT MIG ATT TA HIT PRETTY BOY FLOYD DE SÅLDE 30 BILJETTER DU SDADE ATT MINST 200 300 SKULLE VILJA SE DOM FRÅN HELA SBERIGE.

NI ÄR ANMÄKLDA FÖR FÖRTAL NI GÅR UT MED NAMN PÅ MIG OCJ MITT FÖRETAG DET KOMMER ST ER DYRT ALDRIG TJÄNAT EN KRON TALAR INTE ILLA OM BAND JAG BOKAR JAG GÖR ALLT SOM GÅR FÖR ATT OSIGNADE BAND SKA FÅ SPELA ÄR SKYLDIG 2 BAND PENGAR DET ÄR INTE ATT BLÅSA BAND UTAN DET KOM EJ FOLK TILL SPELNINGEN. DET ÄR DE SOM INTE HAR FANS.
Aha!
:lol: :lol: :lol:
Pålsson
Medlem+
Inlägg: 1472
Blev medlem: tor 26 feb 2009, 13:14

Inlägg av Pålsson »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x8ADKl3Tuac[/youtube]

Hon har gått upp 8kg! :shock:
dereborn

Inlägg av dereborn »

Herregud.

En klassisk grogghagga o en skock replokalsmonster spelar taskiga låtembryon ihop. Hur i H-E kan nån ta nåt som detta på allvar?
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++
Inlägg: 18143
Blev medlem: tis 08 maj 2007, 23:35
Ort: Göteborg

Inlägg av basmartin »

Pålsson skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x8ADKl3Tuac[/youtube]

Hon har gått upp 8kg! :shock:
Skön rundgång!
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Bläst-Ante
Medlem
Inlägg: 303
Blev medlem: ons 21 okt 2009, 23:50
Ort: ILSBO

Inlägg av Bläst-Ante »

dereborn skrev:Herregud.

En klassisk grogghagga o en skock replokalsmonster spelar taskiga låtembryon ihop. Hur i H-E kan nån ta nåt som detta på allvar?
Grogghagga vilket härligt uttryck.
dereborn

Inlägg av dereborn »

Bläst-Ante skrev:
dereborn skrev:Herregud.

En klassisk grogghagga o en skock replokalsmonster spelar taskiga låtembryon ihop. Hur i H-E kan nån ta nåt som detta på allvar?
Grogghagga vilket härligt uttryck.
:D

Alla vet direkt vad man menar...
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

Replokalsmonster är ett ännu roligare uttryck.
Användarvisningsbild
aleklint
Medlem+
Inlägg: 1024
Blev medlem: sön 05 aug 2007, 13:11
Ort: Stockholm

Inlägg av aleklint »

Pålsson skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x8ADKl3Tuac[/youtube]

Hon har gått upp 8kg! :shock:
Å fy fan va jobbigt.. Det kryper i kroppen när man ser den där videon, tur man inte är med i bandet. :D
Användarvisningsbild
Sunken
Medlem++
Inlägg: 3502
Blev medlem: mån 28 aug 2006, 09:48
Ort: Stockholm, Solna
Kontakt:

Inlägg av Sunken »

Äntligen! Tillbaks till fritidsgården. :)
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Men va fan! :shock:
Hon kan ju INTE sjunga what so ever!

Det enda positiva så här långt är att veta att jag kan klassa mig som replokalsmonster :twisted: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
MartinB
Medlem+
Inlägg: 1359
Blev medlem: fre 29 aug 2008, 18:45
Ort: Göteborg

Inlägg av MartinB »

Denna tråd är ju helt fantastisk! Ett mästervärk och världsrekort i klavertrampning!
/Martin
Skriv svar