Sonnemo P-bas Intressekoll!

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++
Inlägg: 4580
Blev medlem: tis 16 okt 2007, 23:53

Sonnemo P-bas Intressekoll!

Inlägg av edvin »

Kollar intresset för min Sonnemo. Helt fantastisk bas på alla sätt, bästa elbas jag spelat på.

Jag har dock insett att jag inte kommer använda den då jag är tillbaka på kontrabas och tror att det kommer förbli så.

#417

Handbyggd utanför Umeå:

Cellulosa-lack, egenlindade mickar, 3.7kg, äkta (obs!) rostad lönnhals.

Jag köpte den för 35.000kr för några månader sen bara, men förstår att det kanske är kring 30 eller precis därunder som är aktuellt.

Kvitto, garanti och allt finns givetvis.

Finns i Gävle, men är ofta i Stockholm och Uppsala!


Bild

Bild

Bild

Bild
grejor
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++
Inlägg: 4580
Blev medlem: tis 16 okt 2007, 23:53

Re: Sonnemo P-bas Intressekoll!

Inlägg av edvin »

BUMP! Tillfällig prissättning på 27.000kr för att fylla semesterkassan.
grejor
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++
Inlägg: 4580
Blev medlem: tis 16 okt 2007, 23:53

Re: Sonnemo P-bas Intressekoll!

Inlägg av edvin »

BUMP! Kan även tänkas byte mot en shortscale, helst med pengar mellan åt mitt håll.
grejor
Skriv svar