...

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+
Inlägg: 1729
Blev medlem: tis 05 feb 2008, 19:15
Ort: Järfälla

Inlägg av melodika »

blackparkas skrev:Man kan ju göra som en annan forummedlem och åtminstone lägga annonsen under OT!

Jag vet inte, men just nu är jag för moderatorer. Jag skulle vilja vara en moderator och kasta den här annonstråden åt skogen och banna Marcuss från forumet.
Han har blivit upplyst förut att dessa annonser bör läggas under OT + att man för allt i världen inte har "Fender 6200" som annonsrubrik utan man skriver isf att det är en gitarr.

Sjukt risigt Marcuss, och att du gör såhär om och om igen visar inget annat än antingen bristande hänsyn/respekt eller intelligens.
+1, han är inte så poppis på andra forum heller...
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Cliffy
Medlem++
Inlägg: 3488
Blev medlem: ons 18 jun 2008, 22:04
Ort: Jung

Inlägg av Cliffy »

marcusss skrev: Jag var skämtsam och de flesta med en smula humor inser att jag inte menar allvar när jag skriver att basister är misslyckade gitarrister - på ett BASFORUM. Du anar inte det ironiska i det?

Eventuellt kanske det är så att på det överenstämmer på just dig, och därav blir du upprörd. I så fall hänvisar jag dig till en gitarrkurs eller dylikt. Jag är i alla fall inte intresserad av vidare diskussion i frågan.
Slut på lektionen.
Det kan ju va en sak att skämta lite lätt men nu överdriver du ju fan. Vad är det för skitsnack att hänvisa han till en gitarrkurs? :?

Jag trodde du var lite ironisk när du började gräva din egen grav men nu ser det fan ut som vi kommer ha en begravning. Frågan är bara om nån här inne skulle vilja komma efter ditt beteende.
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++
Inlägg: 6287
Blev medlem: sön 13 jan 2008, 01:06
Ort: Lowlands

Inlägg av alexon »

Inte ofta man ser någon trascha sin egen säljtråd.

Sedan får man uppleva det i repris :shock:

Tur vi inte har någon moderator! Det här hade jag inte velat missa.
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+
Inlägg: 1729
Blev medlem: tis 05 feb 2008, 19:15
Ort: Järfälla

Inlägg av melodika »

Hur aktuell är topicen nu?
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem
Inlägg: 5068
Blev medlem: tis 20 nov 2007, 19:25
Ort: Sollentuna

Inlägg av Marshall »

marcusss skrev: Men jag hoppas att nån mer bjuder på auktionen för annars blir jag ledsen i ögat om jag måste skänka bort den för 6200. :cry:
Det får vi hoppas att du får göra. För övrigt påminner den om Grafens Fuckon. Fast lite blekare i lacken. Den är ju inte ens rakstämd.

Bild
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25859
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

marcusss skrev:
fieldflower skrev:[Jag vet inte hur du känner men efter förra trådens ganska långtråkiga basist-tråkningar kan jag tycka att det är dålig stil att starta samma sak igen, och dessutom som svar då jag uppenbarligen ville stoppa en fortsättning på förra trådens tråkiga stämning i sin linda genom att skriva att vi skulle låta den här tråden vara ifred redan från början.
Men visst kan vi leka... :twisted:

Jag tror inte att bumpar av den här anledningen hjälper dig sälja din gitarr... Det funkade ju inte sist.

Jag var skämtsam och de flesta med en smula humor inser att jag inte menar allvar när jag skriver att basister är misslyckade gitarrister - på ett BASFORUM. Du anar inte det ironiska i det?

Eventuellt kanske det är så att på det överenstämmer på just dig, och därav blir du upprörd. I så fall hänvisar jag dig till en gitarrkurs eller dylikt. Jag är i alla fall inte intresserad av vidare diskussion i frågan.
Slut på lektionen.
Om och hur jag spelar gitarr hör inte hit - det är ditt sätt att bete dig som är fel här.
De första 2 gångerna var det humor, sedan blev det något annat.
Du är ju för fan inte socialt rumsren... :roll:

Jag utgår härmed ifrån att du är ett troll. Troll förtjänar noll hänsyn och bör bannlysas.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25859
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

marcusss skrev:
Cliff_the_great skrev:
marcusss skrev: Jag var skämtsam och de flesta med en smula humor inser att jag inte menar allvar när jag skriver att basister är misslyckade gitarrister - på ett BASFORUM. Du anar inte det ironiska i det?

Eventuellt kanske det är så att på det överenstämmer på just dig, och därav blir du upprörd. I så fall hänvisar jag dig till en gitarrkurs eller dylikt. Jag är i alla fall inte intresserad av vidare diskussion i frågan.
Slut på lektionen.
Det kan ju va en sak att skämta lite lätt men nu överdriver du ju fan. Vad är det för skitsnack att hänvisa han till en gitarrkurs? :?

Jag trodde du var lite ironisk när du började gräva din egen grav men nu ser det fan ut som vi kommer ha en begravning. Frågan är bara om nån här inne skulle vilja komma efter ditt beteende.
Jag tar inte lätt på provokationer. Jag skämtade och liraren jag omnämner i inlägget började vinkla det jag skrev helt felaktigt. Klart jag ger igen - öppet mål liksom.
If You can't stand the heat och så vidare...

Ärligt talat..
Bild
Medlem i PB50+
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:46, redigerad totalt 2 gång.
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25859
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

marcusss skrev:
fieldflower skrev:
marcusss skrev:
fieldflower skrev:[Jag vet inte hur du känner men efter förra trådens ganska långtråkiga basist-tråkningar kan jag tycka att det är dålig stil att starta samma sak igen, och dessutom som svar då jag uppenbarligen ville stoppa en fortsättning på förra trådens tråkiga stämning i sin linda genom att skriva att vi skulle låta den här tråden vara ifred redan från början.
Men visst kan vi leka... :twisted:

Jag tror inte att bumpar av den här anledningen hjälper dig sälja din gitarr... Det funkade ju inte sist.

Jag var skämtsam och de flesta med en smula humor inser att jag inte menar allvar när jag skriver att basister är misslyckade gitarrister - på ett BASFORUM. Du anar inte det ironiska i det?

Eventuellt kanske det är så att på det överenstämmer på just dig, och därav blir du upprörd. I så fall hänvisar jag dig till en gitarrkurs eller dylikt. Jag är i alla fall inte intresserad av vidare diskussion i frågan.
Slut på lektionen.
Om och hur jag spelar gitarr hör inte hit - det är ditt sätt att bete dig som är fel här.
De första 2 gångerna var det humor, sedan blev det något annat.
Du är ju för fan inte socialt rumsren... :roll:

Jag utgår härmed ifrån att du är ett troll. Troll förtjänar noll hänsyn och bör bannlysas.

Jag är uppenbarligen här enkom för att sälja/marknadsföra min gitarr.
Inte svårt att se att det är du som utfört trollandet i den här tråden; tråden handlar om en gitarrförsäljning och du har inte adresserat det en enda gång. Du har redigerat bort de värsta spydigheterna riktat mot mig och det var förvisso vänligt av dig.
Jag har inte redigerat bort ett ord...
Jag bestämde mig för att ta det lite easy och inte lägga upp bilder på en massa andra gitarrer i din tråd, men jag börjar fundera över om det var helt befogat.

NU är jag lite trollsugen i din tråd, helt klart.
Helt frammanat av dig.
Medlem i PB50+
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem
Inlägg: 5068
Blev medlem: tis 20 nov 2007, 19:25
Ort: Sollentuna

Inlägg av Marshall »

Dags för ett PM till Semborg.
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25859
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

The Marshall skrev:Dags för ett PM till Semborg.
+1
Tack för det.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem
Inlägg: 5068
Blev medlem: tis 20 nov 2007, 19:25
Ort: Sollentuna

Inlägg av Marshall »

marcusss skrev:
The Marshall skrev:Dags för ett PM till Semborg.
Gör det efter kl 18.53 är du bussig. :D
Jag är inte bussig..
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:47, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25859
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

marcusss skrev:Ni är för sköna...
Ni anar ju inte ironi om man så skulle kasta det i ansiktet på er. Jag kommer länka till den här tråden från ett seriöst forum sedan för att erbjuda med lite underhållning.
"Hur man retar upp en basist" är rubrikförslaget än så länge-.
De kommer inse din sociala kompetens och i slutänden skratta åt dig...
Jag editerar in en länk till din förra tråd i ett av de första inläggen så de får hela storyn.
Medlem i PB50+
marcusss
Medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: tor 04 okt 2007, 22:02

Inlägg av marcusss »

...
Senast redigerad av marcusss den sön 17 aug 2008, 17:47, redigerad totalt 2 gång.
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

marcusss skrev:Ni är för sköna...
Ni anar ju inte ironi om man så skulle kasta det i ansiktet på er. Jag kommer länka till den här tråden från ett seriöst forum sedan för att erbjuda läsarna där lite underhållning.
"Hur man retar upp en basist" är rubrikförslaget än så länge-. :D

Ironi skall man inte kasta i ansiktet på folk...
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25859
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

Jag orkar inte bry mig mer i den här liraren - söndagar är för sköna...
Todeloo... 8)
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem
Inlägg: 5068
Blev medlem: tis 20 nov 2007, 19:25
Ort: Sollentuna

Inlägg av Marshall »

marcusss skrev: Det är du som är den bortgjorda. Vem försöker du lura.
Jag lade in en annons om en gitarr och du freakar ur som ett barn som fått fel julklapp. :D
Har hittills aldrig set ff försöka lura någon, och min känsla är att jag kommer att få vänta väldigt länge på den dan.

Du däremot lille vän, kommer snart att upptäcka att det finns gränser på ens rättigheter som forummedlem. Du är mycket nära att upptäcka var den gränsen går.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Men i helv. heller att du lägger in den för att få den såld här marcusss, det är ju ´hur uppenbart som helst(speciellt som detta är andra gången), att du gör det enbart för att provoceras. Alltså är du ett fult litet troll som förtjänar att bitch-slapas i 16-delar tills apokalypsen, ditt dryga misantropknippe.
Skriv svar