svart yamaha BB614

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++
Inlägg: 13199
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 09:09

svart yamaha BB614

Inlägg av macahan »

Helt ny Yamaha BB614
Svart Yamaha BB614 säljes. Mycket bra bas till ett bra pris. Aktiv bas som låter skitbra. BB-basarna är en riktigt bra serie som många basister spelat på under åren. Bland annat har basisten i no doubt spelat på BB-basar. Ljudmässigt kan man få en riktigt stor variation på ljudet. Allt från spetsig sylvass slap till mullig knorrig reggaebas. Basen är inköpt för 3 veckor sedan och endast spelad på ett fåtal gånger. Det finns inga dings eller något slitage alls på den här basen. Även ny gigbag medföljer. På Musikbörsen tar dom 5400:- till 4000:- för den här basen. Du får den för 3000:- men billigare vid snabb affär och avhämtning.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Re: svart yamaha BB614

Inlägg av bootsy »

macahan skrev:Helt ny Yamaha BB614
Svart Yamaha BB614 säljes. Mycket bra bas till ett bra pris. Aktiv bas som låter skitbra. BB-basarna är en riktigt bra serie som många basister spelat på under åren. Bland annat har basisten i no doubt spelat på BB-basar. Ljudmässigt kan man få en riktigt stor variation på ljudet. Allt från spetsig sylvass slap till mullig knorrig reggaebas. Basen är inköpt för 3 veckor sedan och endast spelad på ett fåtal gånger. Det finns inga dings eller något slitage alls på den här basen. Även ny gigbag medföljer. På Musikbörsen tar dom 5400:- till 4000:- för den här basen. Du får den för 3000:- men billigare vid snabb affär och avhämtning.
Inte för att märka ord, men i min värld är "mullig" och "knorrig" motsatser. :-)

Fin bas annars.
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++
Inlägg: 13199
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 09:09

Inlägg av macahan »

jo.. normalt håller jag med dig.. men inte när det gäller en reggaeton som jag syftar på för då är det en mullig ton som har ett djupt liggande knorr..inte ett jazzbas-grrrr-knorr som egentligen är ett annat typ av knorr..
Skriv svar