Warwick Thumb NT 4:a -89 SÅLD

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem
Inlägg: 273
Blev medlem: fre 11 apr 2008, 13:55
Ort: Göteborg

Warwick Thumb NT 4:a -89 SÅLD

Inlägg av Hjalle »

Hej,

Säljer en 4-strängad Warwick Thumb från 1989 med genomgående hals, handbyggd i tyskland. Den har bartolinimickar och är i utmärkt skick, batteriluckan är dock trasig och hålls fast med en bit tejp.

Jag har aldrig spelat på en bas med bättre sustain än denna bas, har dock förlorat kärleken till instrumentet och inte spelat på basen nästan någonting de senaste 5-6 åren. Jag säljer den för att jag tycker att det är ett fint instrument som förtjänar att bli spelat på och någon annan kanske kan älska det istället för att den står orörd i mitt vardagsrum.

Basen säljs med ett incase som jag köpte från USA för många år sen, har flugit med caset flera gånger och inte haft några problem varken incheckat eller taget vid ombordstigning. Känns nästan som ett hardcase fast i gigbagform.

SÅLD

Bild

Bild

Bild

Bild

Finns för provspelning genom Aguilar stärkare på Hisingen i Göteborg.

Eventuella byten/delbyten:
• Grym femsträngad fender/liknande j-bas eller p fast med j-hals. Jag kan lägga 10-15 tkr i mellanskillnad om något kanon dyker upp.
• Aguilar SL112, svart
• Aguilar Tonehammer 700
• Kala Ubass

Mvh Johan
Fender Jazz CS 64, Fender Roscoe Beck V, Gewa Kontrabas, Aguilar DB680, Aguilar Tonehammer 500, Aguilar SL410x, Aguilar GS410