Peavey Max 158 till salu!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem
Inlägg: 273
Blev medlem: fre 11 apr 2008, 13:55
Ort: Göteborg

Peavey Max 158 till salu!

Inlägg av Hjalle »

Ja säljer min lilla combo som jag aldrig använder längre.
Tänkte att det kanske finns nån som vill ha en liten lätt sak som låter förvänansvärt bra.
15 watt, en 8 högtalare, kontroller för gain, bas, mid, high, cd/lin input och hörlursuttag.
Den är i nyskick och endast spelad de första månaderna då jag inte hade något annat, den har stått rätt länge men funkar alldeles utmärkt.

Bild

Pris: Ja hade tänkt mig en 500 kronor ungefär, köparen står för frakten.
Kommer man och hämtar eller testar bjuds det självklart på kaffe o macka :D
Fender Jazz CS 64, Fender Roscoe Beck V, Gewa Kontrabas, Aguilar DB680, Aguilar Tonehammer 500, Aguilar SL410x, Aguilar GS410
Användarvisningsbild
Hangover
Medlem+
Inlägg: 1539
Blev medlem: mån 11 feb 2008, 19:53
Ort: Karlskrona

Inlägg av Hangover »

Vad skulle frakten gå på till Karlskrona. Vill inte låta illvillig på ngt sätt eller säga att priset är för högt. Jag funderar bara så här: Musikbörsen har den för 950 spänn. så om frakten lägger till, låt oss säga 200 bagis så är jag ju "bara" en tvåhundring från en ny stärk. Bor man så man kan hämta den hos dig så är det ju ett kanonpris.
Rock gör livet lättare...
(än vad då?)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
http://www.myspace.com/hangoversweden
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem
Inlägg: 273
Blev medlem: fre 11 apr 2008, 13:55
Ort: Göteborg

Inlägg av Hjalle »

Na, tyvärr, om du vill skicka med bussgods får du stå för frakten, har ingen aning vad det skulle kosta heller.
Men du kan ju alltid kolla om det går att skicka med pb transoprt?
Fender Jazz CS 64, Fender Roscoe Beck V, Gewa Kontrabas, Aguilar DB680, Aguilar Tonehammer 500, Aguilar SL410x, Aguilar GS410
Skriv svar