Ojojojoj (Fender Rumble content)

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

Bassmaniac skrev:Men det var som... 12105:- för stärkaren och lådan. Det är ju kriminellt billigt! Hade varit billigt för bara toppen.
Hmm... Där missade man nå´t :roll: Bara att gratulera den nye ägaren till ett superklipp :clappy:


Anders
Fan, jag blev överbjuden...
Stallet liknar mest ett veteflak.
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18435
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

Ja me! ;)
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

Fast jag är inte säker på hur pass mycket högre jag skulle varit beredd att gå utan att testa den. 14k kanske? 15? Hur som helst blev jag snajpad med en minut kvar.
Stallet liknar mest ett veteflak.
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18435
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

ja la bara mitt bud på 10500:- pga att ingen hade lagt nåt bud på den.. Hade ja fått den hade ja fått den.. :)

Någon som nog blev väldigt glad..
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

marcbass skrev:ja la bara mitt bud på 10500:- pga att ingen hade lagt nåt bud på den.. Hade ja fått den hade ja fått den.. :)

Någon som nog blev väldigt glad..
Jag bjöd bara 12005:-
Lite fegt kanske, men jag tänkte på ett mardrömsscenario med renovering och rörbyte, därför pallade jag inte mer än så. Ångrar lite att jag inte la högre, men samtidigt blir man ju alltid snajpad med 25 sekunder kvar, så det spelar väl ingen roll vad man bjuder...
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
Bassmaniac
Medlem+
Inlägg: 2391
Blev medlem: ons 05 sep 2007, 17:40
Ort: Norrtälje

Inlägg av Bassmaniac »

bootsy skrev:
marcbass skrev:ja la bara mitt bud på 10500:- pga att ingen hade lagt nåt bud på den.. Hade ja fått den hade ja fått den.. :)

Någon som nog blev väldigt glad..
Jag bjöd bara 12005:-
Lite fegt kanske, men jag tänkte på ett mardrömsscenario med renovering och rörbyte, därför pallade jag inte mer än så. Ångrar lite att jag inte la högre, men samtidigt blir man ju alltid snajpad med 25 sekunder kvar, så det spelar väl ingen roll vad man bjuder...
Ja visst är det alltid så :evil: Därför hatar jag nätauktioner. Bättre med "Buy It Now". Senast jag kollade en auktion på Ebay, var på en Epiphone Embassy Bass från -65. När det var 20 sek. kvar låg högsta budet på $1350. -Billigt! Tänkte jag. Sen ramlade alla sniper-bud in och när de där 20 sek. hade gått, slutade auktionen på $3350. Vansinnigt, men kul för säljaren förstås :roll:

Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70

Rigg: Fender Custom Shop Rumble Bass 300T+ 2x410 Rumble Bass-lådor
Fender Rumble Bass V3 500 Combo

http://www.myspace.com/bluecometsblues" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar