MESA 400+ topp + div annat SÅLT! (snart)

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
dereborn

MESA 400+ topp + div annat SÅLT! (snart)

Inlägg av dereborn »

Säljer min MESA 400+ monstertopp. Ej spelad de senaste åren. Alla rör OK. Suttit i Holbergcase m fjäderupphängd innerrack hela sitt liv. Racken kan oxå säljas.
Dessutom kan en 2x15 Marshall få gå med (1552) om intresse finns.

400+ lär vara värd 10-15.000 (Kollat upp nypris: 23.995:-)
Racken typ 3.500:- (Kollat nypris: 7.234:-) oj....
Lådan några tusen

Bjud - men inga skambud....
Senast redigerad av dereborn den ons 07 mar 2007, 22:26, redigerad totalt 2 gång.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Re: MESA 400+ topp + div annat

Inlägg av FreCKo »

dereborn skrev:Säljer min MESA 400+ monstertopp. Ej spelad de senaste åren. Alla rör OK. Suttit i Holbergcase m fjäderupphängd innerrack hela sitt liv. Racken kan oxå säljas.
Dessutom kan en 2x15 Marshall få gå med (1552) om intresse finns.

400+ lär vara värd 10-15.000
Racken några tusen
Lådan några tusen

Bjud - men inga skambud....
faaaaaaaaan att jag inte har några stålar!!! :evil: :evil: :evil:
dereborn

Inlägg av dereborn »

Ingen brådska. Kan tänka mej att du delar upp betalningen om du verkligen är sugen! Känns ju bra om grejorna hamnar hos nån som förstår dom och tar väl hand om dom. Maila mej direkt om du vill diskutera vidare! (johan@dereborn.com)
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

tyvärr så är jag arbetslös för tillfället :cry: Men jag hade en Mesa Boogie Bass 400 (utan plus-tecknet) på G med en Marshal 4x12'a, och jag gillade den skarpt...

Jag får ta och höra av mig så fort jag får jobb helt enkelt, och sen se om den finns kvar :D Så fort jag får jobb kan jag skaka fram stålar genom föräldrar osv, men dom vill inte låna ut så länge jag är arbetslös (vilket jag förstår)...

Du har ingen fin bild på riggen ihop va? :roll:
Skriv svar