Tecamp Puma 500 med case

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
parbring
Medlem
Inlägg: 129
Blev medlem: tor 17 jan 2013, 21:13
Ort: Järvsö samt Skellefteå

Tecamp Puma 500 med case

Inlägg av parbring »

Jag ämnar avyttra en av min klass D-toppar. Det står mellan en GK MB Fusion 500 eller Tecamp Puma 500. Lutar åt den senare. Techampen är monterad i ett case som är byggt för att passa ovanpå TKS112-lådor. Jag har inte riktigt bestämt mig, men vid bra bud kan jag sälja bägge dessa lådor också, varav den ena har diskant.

Topp (och lådor) är mer eller mindre i nyskick, och fungerar och låter alldeles utmärkt. Tecampen har en, i mina öron, väldigt användbar och kraftfull EQ. Går att förändra mycket i karaktären genom lite skruvande kring MID.

Priset då? 3500:- + frakt för toppen. Kan KANSKE tänka mig bytesförslag eller bud på de andra grejerna.

Bild
Senast redigerad av parbring den tor 30 sep 2021, 11:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Ljudfreak
Medlem+
Inlägg: 555
Blev medlem: fre 03 aug 2007, 15:14
Ort: Stockholm

Re: Techamp Puma 500 med case

Inlägg av Ljudfreak »

Nice! Jag har två Tecamp och är väldigt nöjd med dem. Håller med om att eq:n är bra. Den har en ratt märkt ”taste” som i princip reglerar det mesta. Jag låter de andra stå på kl12 och det första jag skruvar på är den, om jag vill ändra från ”varmt” till ”scoopat” eller vv.

Justera stavningen på rubriken, så kanske någon som Googlar har chans att hitta rätt. Tecamp stavas utan ”h”. Idag heter märket ”Eich” efter någon tvist om namnrättigheten.
parbring
Medlem
Inlägg: 129
Blev medlem: tor 17 jan 2013, 21:13
Ort: Järvsö samt Skellefteå

Re: Techamp Puma 500 med case

Inlägg av parbring »

Tack för bekräftelse om välljud och uppmärksammande på felstavning! :)
Skriv svar