Nja, jag har ju ett tveksamt dragspel liggande.Per skrev:Det blir ofta dyrt att trampa i klaveret.
Om det inte blir nåt av med att trimma till det kan jag lika gärna trampa i det.
Nja, jag har ju ett tveksamt dragspel liggande.Per skrev:Det blir ofta dyrt att trampa i klaveret.
Fast klaveret skulle man ju ha att trampa i.Per skrev:Men det blir jäkligt svårt att använda som skateboard.
Pretty darn close to a hanging party...Per skrev:Jo, och The Nazi Party...
fieldflower skrev:
Can't wait tills det är dags för nästa orgel-rep!
Känns som jag vänstrar på basarna...
No, treble looking for, I am.Per skrev:fieldflower skrev:
Can't wait tills det är dags för nästa orgel-rep!
Känns som jag vänstrar på basarna...
Gone to the dark side have you, Master ff.
No Joe DiMaggio you are then, young Jedi?fieldflower skrev: No, treble looking for, I am.
Per skrev:No Joe DiMaggio you are then, young Jedi?fieldflower skrev: No, treble looking for, I am.
Näpp, det är den här tråden som håller forumet glatt.engson skrev:Jag tror att det är den här tråden som segar ner forumet...
Jag tycker inte den glada lilla mitsubishichefen till höger ser så tung ut. Inte seg heller.fieldflower skrev:Jo, riktig bas väger tungt.
Det är hennes bas som väger tungt.Per skrev:Jag tycker inte den glada lilla mitsubishichefen till höger ser så tung ut. Inte seg heller.fieldflower skrev:Jo, riktig bas väger tungt.