Efterlysning: TKS lådor i gbg !

Prata om förstärkare och högtalare
Samuel
Medlem
Inlägg: 336
Blev medlem: sön 14 jan 2007, 18:23
Ort: Göteborg

Efterlysning: TKS lådor i gbg !

Inlägg av Samuel »

Hej! Någon som har TKS högtalare och bor i Göteborg? Behöver hitta en låda åt min little mark och skulle vilja testa den tillsammans med lite lådor, och TKS verkar ju vara väldigt populära på forumet :roll:
Användarvisningsbild
BandmasterPete
Medlem
Inlägg: 246
Blev medlem: lör 14 apr 2012, 21:27
Ort: Göteborg

Re: Efterlysning: TKS lådor i gbg !

Inlägg av BandmasterPete »

Har en Aguilar DB112 för test norr om Göteborg.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Aguilar Tonehammer 350, DB 112
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Efterlysning: TKS lådor i gbg !

Inlägg av Roger Hedin »

Det är ju synd att du bor så ocentralt; annars kunde du få testa den Lille Mark med mina lådor. Jag bor ju dessutom bara en knapp kilometer från TKS, eller rättare: TKS ligger ju bara en knapp kilometer från mitt hus. ;)

Jag har haft ett par Markbass-stärkare; de har ALLTID låtit bra genom TKS-lådorna. Ska du ha mer bottenfläsk ska du sikta på de djupa lådorna; vill du ha portabilitet och lite lagom fet röv är de små S112 i par det bästa. Hellre två S112 än en S212 är min mening...
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
Rut66
Medlem
Inlägg: 434
Blev medlem: tis 10 nov 2009, 19:54
Ort: Göteborg

Re: Efterlysning: TKS lådor i gbg !

Inlägg av Rut66 »

Jag har två st 1126 ståendes i replokal i Kungälv. Skulle kunna plocka med en hem till Göteborg på onsdag för test någon gång när det passar?!
Sandberg California VM5, Windmill Windforce 5-str, Fender Precision Nate Mendel, Bach JB/MM, T.C Electronics, TKS1126 x2, Ibanez Promethean, EBS Micro Bass II, Bjärton Kontra
Användarvisningsbild
-rally-
Medlem
Inlägg: 308
Blev medlem: fre 10 jul 2009, 17:27
Ort: Göteborg

Re: Efterlysning: TKS lådor i gbg !

Inlägg av -rally- »

Jag har en H115 ståendes i Gårda. Bara att dra iväg ett PM om du vill komma förbi och testa:)
Samuel
Medlem
Inlägg: 336
Blev medlem: sön 14 jan 2007, 18:23
Ort: Göteborg

Re: Efterlysning: TKS lådor i gbg !

Inlägg av Samuel »

hej tack fr alla svar! :))
Användarvisningsbild
41HZ
Medlem+
Inlägg: 1760
Blev medlem: mån 11 sep 2006, 19:49
Ort: Mölndal

Re: Efterlysning: TKS lådor i gbg !

Inlägg av 41HZ »

Har några olika tks 12” och 15”-lådor i Göteborg. Ingen förstärkare har låtit dåligt genom dom. :)
Rickenbacker, P-basar- pedaler - Peavey VB-2 Mesa Bass400- M2000-TKS 112, TKS 115s, TKS 412
Skriv svar