Pingo de pong? Pingisproffs efterlyses...

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Pingo de pong? Pingisproffs efterlyses...

Inlägg av GandhiMK2 »

Jag har precis tillbringat dryga 2 v spelandes pingis på ett solblekt spanskt pingisbord och kommit på att jag ÄLSKAR pingis. ;-)
Efter hemkomst så hyrde vi en h i en rackethall och insåg att bordet i Spanien nog hade liiiite dålig studs och en yta som tog bort säkert 50% av all skruv..;-) Det gjorde det jävligt lättspelat och kul och jag undrar nu: vad för typ av egenskaper ska jag leta efter hos en racket om jag vill att det ska vara så förlåtande aom möjligt och även neutralisera skruvar så mycket som möjligt?
//Hooked
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
mrbaloo
Medlem++
Inlägg: 5319
Blev medlem: sön 30 sep 2007, 21:54
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Re: Pingo de pong? Pingisproffs efterlyses...

Inlägg av mrbaloo »

"Pingis"? Om det vore *bordtennis* så tror jag att proffsen skulle kunna hjälpa dig. ;-) Inget proffs spelar "pingis".

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Re: Pingo de pong? Pingisproffs efterlyses...

Inlägg av GandhiMK2 »

mrbaloo skrev: lör 01 aug 2020, 15:58 "Pingis"? Om det vore *bordtennis* så tror jag att proffsen skulle kunna hjälpa dig. ;-) Inget proffs spelar "pingis".

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
Vi får hoppas att den som kan ngt om denna ädela sport har överseende med mina tillkortakommanden... 😱
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem
Inlägg: 8590
Blev medlem: lör 28 jun 2008, 23:33
Ort: Perstorp

Re: Pingo de pong? Pingisproffs efterlyses...

Inlägg av engson »

Hemsidan är kanske lite daterad, men dom kan väldigt mycket pingis på Sydsport...
Maila eller ring - så tror jag du får vettiga svar.
https://www.sydsport.com/contact
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Re: Pingo de pong? Pingisproffs efterlyses...

Inlägg av GandhiMK2 »

Grymt! Tack!
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Skriv svar