Mät ut stallplaceringen VÄLDIGT noga! Se'n är en pelarborr nästan nödvändig för ett bra resultat, det ser slarvigt ut om bussningarna inte sitter på en rak linje med jämna mellanrum.
"If you reach perfection your standards are too low."
BarbequeVillage skrev:Jag började med skallen. Stämmisarna får räcka, jag lät skruvarna till dragstångsluckan vara kvar, de matchar ju den svarta plasten...
Kroppen fick ett nytt stall, nya rattar och nya axelbandsknoppar. Stratajacket är inte på plats än, jag blev lite tvehågsen där... Ska jag eller ska jag inte?
När jag ändå höll på bytte jag plektrumskydds- och mikskruvarna. It's all in the details! (Nördig? Moi?)
Sådärja. Äntligen bytat ut skruvarna på plektrumskyddet! Hur blev det med stratajacket Per?
BarbequeVillage skrev:Jag började med skallen. Stämmisarna får räcka, jag lät skruvarna till dragstångsluckan vara kvar, de matchar ju den svarta plasten...
Kroppen fick ett nytt stall, nya rattar och nya axelbandsknoppar. Stratajacket är inte på plats än, jag blev lite tvehågsen där... Ska jag eller ska jag inte?
När jag ändå höll på bytte jag plektrumskydds- och mikskruvarna. It's all in the details! (Nördig? Moi?)
Sådärja. Äntligen bytat ut skruvarna på plektrumskyddet! Hur blev det med stratajacket Per?
Jag fegade ur...
Den ser ju så bra ut så jag vill inte sätta fräsen i den!
"If you reach perfection your standards are too low."
BarbequeVillage skrev:Stämmisarna går absolut att använda, det är bara när två stycken bredvid varandra står absolut parallellt med huvudet som den ena nuddar den andra.